Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Amanda - 24 oktober 2010 21:25

Hejjsaann bloggen , snart skaj ga gå och natta mig =) men först ska jag berätta vad jag gjort i eftermiddags ..


Vi var o sålde jultidningar, då sålde vi hos Jönsson !<3 Och Paula var jue hemma så vi pratade lite med henne (Dom bästa kunderna ! dom köpte jättemkt <3

aa , sedan så åkte viu hem , då åt vi typ en gryta med stekt potatis &bacon ..

Efter maten så bytte jag om till skidkytte kläder . ; och sedan bar det av till sollefteå (: Hade typ en träningstävling ( Jag vann i min grupp .. ;=)

fast vi var ju inte så många hlr , 6 st tror jag .. ;p Såg att dpom öppnat en ny klädaffär i sollefteå .. Får väl kika in där ngn gång .. =)


Och har duschat , men nu  ska kolla en liten stund på en film ..

Och imorn är det måndag =Skola ;sssss;(

Me n hejjdååå /

Kramizzar amandiis <3



Av Amanda - 24 oktober 2010 09:32

Nu kmr bilderna från igår =) <3

Också så fick jag en ring av Camilla ´´ <3


Och idag är det skidksytte träning , men innan det så ska vi sälja jultidningar ..



  .......   Hehe , PSYK bild .. ;p

Mins Uggs =)

Köpte bara mössa vantar uggs , dunjakca , inga kläder för då skulle jag fått andvända egna pengar .. men jag kollade inte direkt efter kläder men om jag skulle hittat ngt , så skulle jag köpt hur mkt det än kostade (inte över 700 då )

men som tur var så gjorde jag   inte det .. Men hittade ett par skitsnygga ljusblåa jeansleggings (men min plånbok var i min andra jacka o den hade mamma ...

och jag ordkade inte gå & hämta den .. ;(

Men Snart ska vi till Östersund i igen , för att bada på storsjöbadet <3

och gå på stan såklart! <3


men nu ska jag fixa mig , och sedan gå ut och hitta på ngt ..

Så hejjdåå /Kramizzar amandiis

Ovido - Quiz & Flashcards