Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Amanda - 19 oktober 2010 15:55

Ikväll är det skidträning <3


Dagen idag har varit braa ! skoldan gick snabbt ! =) Vi  hade matte , so och sånt också så kollade vi på en film om vulkaner ;P

Och idag är ju fortsättningen av Private praktice <3  och Snart är det lördag!! =)

Kanske Smilla kan följa till östersund =)

och jag kanske ska vara me Smilla på fredag <3333



Men det här blir ett väldigt kort inlägg ;P Hejjdåå kramizzar / Amanda

Av Amanda - 19 oktober 2010 07:24

Heej , God morgon (: Jag har nyss duchsat och har sminkat mig ni gäller det bara at hitta några kläder ;P

Men troh jag ska ha på mig Baseboll jackan vittlinne och ett grått linne under det vita linnet ;P oh gush nu kom taxin ! Hejdååååå



/kramizzar amandiss

Ovido - Quiz & Flashcards