Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Amanda - 23 oktober 2010 22:27

Hejj , bloggen !

Mitt nyaa inlägg blev konstigt så måste typ göra om ;p .. (hade stavat fel (snygare =Snyggare!

Idag har jag varit i östersund när vi kom till Östersund så gick vi på macdonalds och åt =)

Sedan , så åkte vin in på stan , gick in på mittpunkten !

Och där på Scorett hittade jag mina Uggs (beersa oäkta )

.. Sedan gick vi in på stadium där köpte jag min Dunjacka (Everest) blåååå!

Johanna köpte en likadan ;( fast ljusblå ..!

Matilda röd ..

Sedan så gick mamma o pappa till ett fik och vi till Gina , där köpte matilda Baseboll jacka (gråvit) och en scarf typ .. ) Och vi väntade på att Camilla (kusin skulle komma ) Och det gjorde hon så vi gick runt på stan med henne , vi köpte ett par uggs till johanna (svarta med snören) oxå letade vi efterr en mössa åt mig , men hittade bara Svea och det vill jag inte ha ..

Men jag såg en jätte snygg mössa samma form som svea fast Svart vit , Som det stog SMILE på =) Letade efter en sådan men hittade inte ;(

Sedan så gick vi o fikade , jag fikade en äppelkaka med vanilj kräm ..

sedan så åkte vi hem till ingalena (faster där vi satt &åt och fick efterrät  oxå kollade vi på twilight och sålde lite jultidningar =) Efterätten var marräng tårta <3

Sedan så åkte vi hem , och nu sitter jag här ;p

Det här blir ett ganska tråkigt inlägg , för jag kommer inte lägga in ngr bilder från idag orkar inte ...

 Vissa tkr att jag ska ha bloggplatsen istl för devote , ... ?

Tror jag ska ha bloggplatsen för jag har ju bloggar mkt längre här .. ;p

Men hejjdåååå / kramizzar amandiis


kmr bilder imorn <3

Av Amanda - 23 oktober 2010 22:15

Hejj , bloggen! Varit i östersund ! <3


Där gick vi på stan med Camilla men inann sågick vi på stadium och köpte min dunjacka! <33 Skitsnygg ! (tkr jag)

Också så köpte jag mina Uggs , beersa =)

Sedan så stog vi och väntade på Camilla (kusin ) Utanför Gina tricot ..

Så gick vi och letade efter Mössa , hittade ingen ..

Men hittade Svea men ville inte haa ;p


Men johanna hade köpt två så jag fick den andra (som jag egentligen hade hittat men ville inte köpa för kanske hittade snygare på stan =)

Såg en jätte snygg mössa , samma form på ,mössan som jag har nu fast den var vit svart och det stod SMILE med stor text .. men hittade inte den =)

Och  sedan gick vi på fiket och satt o prata  , jag åt en äppelkaka ..

med vaniljkräm ..=)

Sedan , så var det slut med det roliga .. ..

Vi åkte ifrån stan .. ;(

Men vi åkte till faster Ingalen & Lasse och åt middag där + Efterrät Marräng tårta ..

vi satt & kollade på twilight där =)

Men det kmr inga bilder idag ..

kmr imorn =) ska kolla på film sen soova <3


Ngr tkr jag ska ha bloggplatsen , men jag tar nog blogplatsen för jag har bloggat så länge här =) <33


Men hejdåååå /kramizzar amandiis

Av Amanda - 23 oktober 2010 09:01

Heyy , bloggen ! Idag bär det av till östersund ..

ska träffa paula där på stan =))))SO nicee!

Ska köpa mina uggs , och dunjacka + adidas mössa =)))

Ovido - Quiz & Flashcards