Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

God Natt <3

Av Amanda - 27 oktober 2010 20:44

Hejj ,bloggen! Nu sk jag ta & lägga mig .. ;P Fast måste kolla på en film .. På nått sätt så somnar jag bätrre efter att ha kollat på film .. =)

Ojj ojj , imorn är det sista dan för håkan! ;( Men vi kommer få fika imorn på skolan ;)

Men håkan har nog varit bästa läraren utav alla skolår (; Och Kenny ( den sämsta ..)

heh ,... Men som sagt jag ska kolla på film och det blir nog Austin power Goldmember elr American pie , idag på gympan så spelade dom en låt som är med på american pie .. =) så är lite sugen och se den haha , men om jag börjar kolla på den så kommer jag bara vilja se merah ... =)Har druckit varm oboy ,och macka som kvällsfika .. Och känner mig riktigt ren nu för har duschat ^^ Och borstat tänderna så nu blir det sängen!

Så hejjdååå ! Och sovgott!

Godnatt pussar &Kramizzar /Amandaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards