Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Sophie daag =)

Av Amanda - 30 oktober 2010 18:36

Heejj bloggen ..

Japp vi har ju varit med soophie idag elr vi är det fortfarande men dom sitter och spelar sims *^^

Men alldeles nyss så har vi ätit kommer en bild  på det sedan .. ;P

tror jag?^^

Men oxxå så har vi åkt bobb och byggt Hopp ! Ajj , det gjorde ont att landa

men vi har också ~ lekt fjortisar , kanske lite fjantigt att leka fjortisar .. men vi hade inget att göra tyyp .. ;P

Oxxå så är det ganska roligt att fjanta sig lite då o då .. =)

Fast inte så fjantigt ..

oxxå så har vi åkt snowboard , gick ingeh bra ramlade hela tiden ..

amen ni får bilder nu såh .. ♥

Ehhmm .. ♥   

Vii ♥  

Jag sophie .. =)  

När vi åkte snowboard typ ..

  

Jag och suss ii . När vi åkte liite spark .. ;p



Aaa , det var dom ähr bilderna , vi gjorde en fjortis video ..

men den är på matildas mob ..

Mobba bara inte dom här bilderna nuu! Hehe ♥

  

 
 
Ingen bild

usch asso! ;o

30 oktober 2010 20:54

Asså shit!? Ofta man leker fjortisar, som om man lägger ut bilder på sig själv som fjoris. ? När du är äldre, kommer du inse hur jävla pinsamt & detta är, jag lovar du kommer ångra allt, ja jag bryr mig väll inte om du är en fjortis,men bara så du vet jag skulle aldrig vara en om jag va du.
. & Leeka fjortis, ? du är ju en fjortis, som det verkar som, & ja fjantigt att leka fjortis! USCH .

Amanda

30 oktober 2010 21:02

Ehh? ...
Vad är dudå?-.-
Förut ville juh du leka fjortis ! .. Ehhm såg du inte änns vad jag skrev på bloggen ?
( att det var lite fjantigt ..?)

 
Ingen bild

jaha?överdrivna fjortisar, smilla&du

30 oktober 2010 21:16

men jag skojade, & ja det är fjantigt, men du är ju en fjortis du leker inte

Amanda

30 oktober 2010 21:48

Okeyy ?

 
Ingen bild

sophie

1 november 2010 16:30

hej fan va kul det var men det kanske var litte fjantigt♥

Amanda

1 november 2010 18:36

aa , det var deet .. (aa)

 
Ingen bild

sophie

8 november 2010 14:30

mm litte men det var skit kul(aa)

Amanda

5 februari 2011 16:27

...:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards