Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Heeej =)

Av Amanda - 30 oktober 2010 13:15

Hejj, bloggen ..

Heyy , jag har varit ute och åkte  20 varv skidor på lägdan .. Men innan det så fick jag tyyp dra skotern , för det gick inte o svänga så jag fick dra skotern åt det håll den skulle gå .. ;p

För ville inte köra den ( det fick pappa göra ;P

För när johanna skulle , köra så hakades gasen fast så hon for iväg i fullfart , men den hann stanna innan hon åkte in i skogen ....

Ajah , men sedan så åkte jag skidor & snart ska jag ut och åka snowboard med Matilda & Sophie , Sophie är med matilda heh ;P

Men kommer nog ngr bilder för jag laddar min mobil nu så jag kan göra det ,så hejsveejs! ♥

/ Kramizzar amandiis ♥♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards