Amandiis Blogg !

Alla inlägg under november 2010

Av Amanda - 7 november 2010 18:02

 På facebook skrev jag ¨såhär på en bild till Amelie Lagergren;

Har du oxxå börjat ha tubkjol nu? NICIGT!♥

Och mitt svar var ; Är du blind amandaxS   ,det är en kort kofta & ett linne ;S,

Asså jag är inte blind?  , men du andvände juh ändå ett linne som tubkjol`^^^

Om man gör en saak som en annan , asså vad gör det ? tkr man att ngt är snyggt så borde man väl få ha på sig deet?


Asså Liie / om jag får kalla dig det?..

Vi var bästisar för typ bara 1,5 månad sedan vi kan väl iaf fortsätta vara vänner istl för att skicka taskiga kommentarer till varandra? ;S

Asså jag undrade bara om du hade ett linne , jag tänkte inte direkt skriva härmis till diig! ♥ det var därför jag skrev ;NICIGT ♥


Okejj , ni kanske inte fattar ngt av det här? ^^

Men ässhh strunt i deet! / asså jag menar inget dumt nuu! utan liksom inte behöva bli sura på varaannnn? ^^^( inga dumma kommentarer till det ) Vet att det är lite elr (a) mkt konstigt att lägga upp på bloggen? ;S /Så ionga kommentarer till det?

..................................................
...............................................

                                                  
       KLAR MED JULTIDNINGAR!

Nu ska jag skynda mig upp för att kunna skicka in jultidningarna och välja premiee! <3, Dagens middag var : Kött , med hasselbags potatis , med brunsås ! en av mina favvo rätter!

Idag d¨vi sålde jultidningar så sålde vi till ngr i Västvattnet!

Åh shiit vilket fiint hus dom hade , särskilt där inne var så passande med möbler och tapeter!

Sånt hus skulle jag vilja haa! Ni som varit hos mig vet ju hur stökigt och fult vi har det? ^^

Behövs verkligen en renovering här!☻☻ 

Laddade upp den här bilden för bowling kloten ser så skinande ut!


Men ajah ! hejjdåå /kramizzar amandiis




Ta inte illa upp för det där första jag skrev -( inte för att det är så mkt att ta illa upp för? , jag skulle blivit glad?)+ lite töntigt att skriva det på bloggen! vet , så ni behöver inte kommentera det? ;s



Av Amanda - 7 november 2010 12:03

Nu ska jag skriva vad jag vill ha till JUL! ♥


1: En systemkamera såklaaart!♥(elr en vanlig)

2: Kläder!(tubkjolar) och en vit tubhalsduk!) Och svarta byxer och ljusblåaa! <3 och mkt meer! linnen skärp? =)

3: Spelet Wii ( men vet redan att vi fått det ! mamma &pappa är dåliga på att gömma julklappar!

4:Pengar ,

5: Att få åka till Östersund ( fast det ska vi juh , nästa helg för att lämna in matildas mobil ,och att åka skidor på konstsnön + Shoppa julklappar!

6: GOTT JULFIKA!♥

7: Smink!

8:Kanske ngr spel? (fast det är ganska tråkigt att spela spel på datorn nu tkr jag .. aa, men det kan vara kul med sims ibland ( men isf sims 3 ?=)

9; En braa premie från jultidningarna !

10; Asså jag har säkert glömt ngt men får väl ta det sedan? Men ajah det här vill jag haa! ♥

.................Nu ska jag skriva om min daag ;.................................................
..................................................
......♥

Jag har nyss kollat klart på I know who killed me .. Länge sedan jag kollade på den så det var roligt att kolla på den ;)

Måste måla om mina naglar ;)

/ P:s jag behöver egentligen ingen tubkjol , men det är mkt snyggare med tubkjol än med linnen ..Jag brukar ta ett linne och  och vika det så det ser ut som en tubkjol? , och täcka över knölarna med ett skärp? Smart vah? <3

Men som sagt MKT ! snyggare med tubkjol! ♥

 

Det är så himla roligt att blogga? elr vad tkr ni?

 

Kramizzar/ amandiizz

Av Amanda - 7 november 2010 09:00

Hejj , asså alla har typ photoshop , för att göra Headers elr ngn rolig bild ..men jag har ingen photoshop elr något sånt så min header är väldigt tråkig , ngn som vet hur man fixar photoshop? Elr om jag har det men vet bara inte? ;o Dum jag är isf ^^  Men nu kommer bilderna , ( men jag skriverr medans den laddar)

Igår kväll var jag as trött men vaknade ändå så tidigt 8:30 .. Kommer säkert vara trött imorn på morgonen , för då är det ju skola , skulle ha varit 2 veckors lov! ♥  

Här  är ett kort på bowlingen! ♥  

När jag åker skate , redan visats ..  

Snygga skor vah? kände mig rikigt klumpig idom , (bowlingskor ! inte snygga vad jag tkr .. ;)  

Den där fotbolls saken , jag agnes mot johanna & Therese  

Biljarden! ♥    

Jag & Therese ♥ 

Haha , vi igen i bowlinghallen .. =)  

bowlinghallen =)  

Jag i bussen , efter att vi bytt om i östersund =)))   

 

Japp , det var nog dom bilderna men det finns ju h fler men det är mest suddiga bilder , ;) MEn jag fick inga bilder från innebandyn .. ;( elr asså jag hann inte ta .. -.- =)

Matilda har ju dom bästa bilderna , Vi hade ngr skojjbilder på hennes mobil ( fast vet inte om jag vill ladda upp dom ( vi var lite lättklädda .. =) ;p Elr asså jag hade kort tröjja till naveln , och ett par spring tights , men agnes hon hade typ vikigt upp hela tröjjan så det nästan var som, en bikini överdel .. =) fast hade ju inte på mig dom hela tiden utan vi gjorde bara ngt skojjigt och låste in oss på vårat rum .. =) Men agnes mamma kom ,för då var det olåst ..Oxxå så stog jag bakom dörren å sa att jag bytte om men hon öppnade dörren ändå hah . ;(

Oxxå så hade vi en till jätte brraa bild på ett hjärta asså vi hade tagit en bok och vikt sidornaa ! ♥

Men ajah , nu ska jag ta och fixxa mig , och ta en snabb dusch för sedan så ska jag sälja jultidningar ! =) Snart juul! mitt nästa inlägg skriver jag nog om min önskeliistaaa! ♥

 

Hejjsvejs päron grejjs! /kramizzar amandiis

Av Amanda - 6 november 2010 19:13

kommer en bild från lägret ialf ! ☻•◘ för idag ! Ojj , kolla vad jag hittade skulle göra ett hjärta men kom upp en smileyys! ♥

ajah men nu kommer bilden ! (åh juste kankse inte direkt så intresssnt för er då men , MITT internet funkar på mobilen nu! , haha ♥ skulle skicka en bild till therese , och då så tröck jag på en knapp , och sedan funkade internet!

Ni kanske ser vars jag står? ^^ men jag är ialf den som står näst längst ut på yttersta raden =)Hela skidskytte gänget! HÄRLIIGT! ♥

Och en bild på mig på skidornaa!

Jaag på väg uppför fjället! =)

Bowling hallen ! ♥     

Det var dom bilderna deh ! men kmr MKT! mer imorn!! 

Men ajah , har varit inne på ngr bloggar , ska gå upp o kollaa på tv men först måste jag måla om mitt nagellack ...!

Heejdåå /kramiizzar ( haha ngn hade kommenterat ;mongo på förra inlägget? hah! SHIIT! säkert ( a**e ?)Haha elr ..  

Av Amanda - 6 november 2010 18:40

Rubriken säger ju en liten del av mitt inlägg ..

As roligt läger!!  Varit igång hela tiden !

+ en ny kompis! Therese Hällström! ♥

I onsdag då¨vi åkte mot hede så åkte vi lite skidor på konstsnön i östersund skojj skojj! <3

På torsdag så var det ju vanlig skytte träning på morgonen sedan skidåkning iBruksvallarna, uppför fjället ! Guud , Höll på att dö när vi skulle åka ner , det var isigt och gick inte att bromsa så man for juu iväg i full fart , nedför fjället men roliigt ! Och sedan efter tr'änings passen , så hade man roligt vi stugan (Huset)

Haha , körde lite biljard och fotbolls sak med pinnar elr asså man körde med pinnar + lite bordpingis <3 / Oxxå så bowlade vi i vemdalen på kvällen ! hah , var ju klart bääst! (NOT)

på fredag : Samma träningspass ..=)

fast på kvällen så spelade vi innebandy i gympasalen på skolan i hede , gjorde ett mål^^


: Lördag packa ihop saker .. =(

Och sedan åka iväg mot östersund åkte där vi konstsön idag igen ♥

Sedan åt vi på mcdonalds , topg en hamburgare och Milkshaake + hotwings oxxå ..

Sedan så såg jag och agnes på valentines day , på hennes storasyster (amandas dator) Sedan så sov vii =)

Och nu är jag hemma .. ;)

kommer ngr bilder imorn för orkar inte börja ladda mi n mobil ,matilda har ett par jätte roliga bilder på mig ,agnes och Theres'e på hennes mobil,haah , men matildas mobil har gått sönder får se om hon får igång den..så jag kanske kan la´dda upp dom .Jag berättar inte precis allt för det kmr nog ingr senare inlägg med bilderna  ..=)

Men ajah , jätte roligt läger ♥ ROLIGASTE LÄGRET SOM JAG VARIT PÅÅ! . .

                                                  
                                                  
   ....:.....

Ska gå upp och sitta vid tv ett taag nuu hejjdååå /kramizzar Amandiiz

Av Amanda - 2 november 2010 19:37

Heyy, bloggen kl är bara 19:40 men jag ska gå och lägga mig? ;O

för imorn då gäller det att kliva upp 5 på morgonen ...

För att sedan åka till sollefteå med pappa och vänta på alla dom andraa ..

Men då får man träffa agnes ;)

Sedan när vi är i östersund så ska vi åka lite skidor på konstsnön ;)

Sedsn blir det mat i åsarna ..<3

kommer nog bli ngr bilder om inte min jävlaa mobil  har så jävla dåligt batterie .. Ursäkat mitt ordspråk (TON)

Ajah , men hejdåå SES PÅ LÖR ELR SÖN BLOGGEN HEJJSVEJS

/Kramizzar amandiis♥

Av Amanda - 2 november 2010 12:33

   Jag . pappa & matilda på ngn fest i vintras .. =) 

Gammal bild! )() Blandar kort på ett skidläger i bruksvallarna .. [;  

Inte så gammal bild , men frpån när vi var i lycksele förra sommaren ..=)Lycksele djurpark ..

Oxxå en bild från ^^festen^^  

Skidksytte tävling iÖstersind  

*I Julas  .....-.-   

...... ?

Har gjort om bildernaa =) 

Ajah men hejjdååå /kramizzar amandiis( Två sista bilderna ... Ush..)    

  Haha `^^F

Av Amanda - 2 november 2010 10:59

Hejj bloggen , jag har inte så mkt att berätta om idag hlr .. Men skaq iaf åka lite snowboard och packaa , .,........

Heh , det här inlägget blir kort ..

Men hejjdåå /klramizzar amandiis

Ovido - Quiz & Flashcards