Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Amanda - 25 november 2010 20:44

Hejj! idag på skolan så höll jag o Smilla på att prata lite om kläder , och vi kom typ fram till att en pösig tröjja nerstoppad under byxorna är rätt så snyggt? Vad tkr ni ?

 

Men , ajah nu har jag fikat ^^

Druckit Glögg! Blåbär & Vinbär <3

 

Och nu ska jag gå o lägga mig ! ;)

Så Pussar och godnatt kramizzar amandiisszz ! ♥

Av Amanda - 25 november 2010 17:33

Hejj" , idag hade typ 6 orna , typ ngt tema grejjs på Högstadiet så vi har varit där hela dan , Vi jobbade inget det var ju bra men vi typ körde ngr sammarbets övningar .. ;)

 

Oxxå hade vi typ frukost, sedan hade vi typ ngt avlsappnings grejjs i gympasalen , (och en timmes lunchrast!? Vi brukar typ bara ha 20 min .. ;)

 

Så den här dan har varit riktigt ^^Nice ^^

Och min outfit idag (Nya jeans och svart linne + H-Jacka , ;)

(Basebolljacka ;)

Men nu ska vi äta , köttfärsgratäng och så ska jag träna lite ..

.-.-

Så hejjsvejs!

Kramizzar amandiizz! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards