Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Amanda - 1 november 2010 18:38

Hejj , bloggen idag har jág varit i ramsele och Sollefteå hela daan .. =)

Först åkte jag ned med anka-trin till ramsele , och där följde jag med pappa på bussen till Sollefteå , gick in på skattkistan , Köpte 60 hårspännen för bara 5 -: ? Billigt! ♥ Sedan gick jag in på den nya affären B.YOUNG , mest för vuxna , men det fanns jätte mkt smink &smycken ska nog köpa lite smink där när jag har lite mer pengar elr att mamma elr pappa vill vara snäll och köpa?^^^

Oxxå så köpte jag vitt nagellack för 45 kr ...

Men såg en SKIT SNYGG skinn jacka som går till naaveln , men kostade 499 -: ''

Dyrt! ...

Men just nu så sitter jag och klöser bort mitt förra nagellack ..

och ska måla på nytt ♥


Imorn är det bara packning & att åka lite snowboard , om det är lite Oisigare , gör så himla ont att ramla på isen .. Och sen blir det onsdag = Läger till Hede =)

Men ska lägga upp ngn bild ialf , men jag har inte bloggat så mkt som jag brukar idag , inte för att jag tror ni bryr er om jag bloggar mkt elr liite .. Åh juste!

Snart kajsa kavat , ockej 34 dagar kvar men .. =)

Oxxå är det bara 54 dagar kvar till jul ! ♥ Ska lägga upp ett inlägg om vad jag vill ha lite senare..

Men vad vill ni haa då? ( det speciellaste )

men nu kmr ngn bild .. =)

Jag med simmglasögon .. =) 

Sööt alice , med Elektriskt hår .. =)   

Jag på skolavslutningen , men ser inte så mkt för solen förstördee!! )( 

    

Ty p sån här fast skinnjacka ..=) Och med dragkedja och inte lent tyg!

Men  nu ska jag gå upp och börja småpacka till lägret =)

Så hejjdåå /kramizzar amandiis ♥


Av Amanda - 1 november 2010 07:55

Hej bloggen , nu ärdet bara 2 dagar kvar till Hede lägret kmr bli grymt kul!


Dom flesta gick juh och halloweenade igår ? ^^^

Men jag hörde på träningen att det var idag man skulle =) Men dom kanske hade fel , men det spelar väl egentligen ingen roll om man halloweenar på 31 ooktober elr 1 november.,.

Men jag ska ialf försöka halloweena idag ..

Men det finns väl inte så många att skrämma här i byn , om man kommer till ett hus här och säger Bus elr Godis , Då säger dom väll Nej , vi har inget godis ...

Vilka fiina  häxer (txl om man är häxa) ni är ! Sen säger dom hejdå ..... ;(


Men igår fick jag ett par nya skate skidor ! =) Riktigt snygga ♥

Japp , men nu ska jag gå upp och ta lite fiika <3 / och nu ska jag ner till Ramsele snart ..


Hejjdåå /kramizzar amandiis


Ovido - Quiz & Flashcards