Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Amanda - 10 november 2010 21:37

Hejj , har inte bloggat (fast det blev ingen träning eftersom det snöade så mkt .. =) Så satt hemma och gjorde läxan (orkade  inte gå ner o blogga .. ;(

Oxxå så kollade jag på Dracula .. =) hihi väldigt läskigt roliigt! ♥

Japp och nu har jag borstat tänderna och så.. 

Så snart blireh sängen! ♥

Men jag har säkert glömt att blogga om ngt jätteviktigt , men får väl göra det imorn dåh ? (:

Men godnatt! Päronsaft!

Shiit vad braa jag är på att rimma asså! (TON)

/kramizzar amandiis! ♥

Av Amanda - 10 november 2010 07:06

Hejj , Idag är det onsdag & på skolan har vi gympa men vet inte om vi ska bad elr innegympa? ...

Men nu ska jag borsta håret och fixxa MIG lite grann .. =)


Och min outfit idag är blommig puffärm ( med svart bälte)och mina typ svarta byxor .. =)

Men ni kmr få en bild på det sedan? ..=)

Skoldagen idag blir nog lika rolig som dom senaste dagarnaa! =)<3

Det har juh kommit rätt så mkt snöö inatt!

Ska väl komma lite mer ikv .. ?

men nu ska jag gå upp på toan , och fixxa mig .. =)

Ovido - Quiz & Flashcards