Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Amanda - 19 november 2010 16:44

Hejj! idag är det fredag som ni kanske vet? ^^

.Och jag hinner ett till inlägg för den här veckan då .. ;)

Vill haa phototshooop! Så roligt att göra om bilder hihi ;)

 

Ska berätta mer om idag då : Vi slutade tolv =)

Och vi hade matte elevens val och typ ingeh mer ganska lättsam dag =)

Och lite roliigt oxxå .. ;)

Jamen snart så kmr pappa hem och då ska vi typ börja åka mot Ö-vik!

 

Ska inte ¨åka själ¨¨ Haha, fick med mig johanna hihi <3'

 

Asså jag ska lägga upp lite bilder .. ;) nu oxxå ! Och det kmr nog lite bilder efter övik? i hopee!

Den här bilden har jag gjort själv , men asså det går typ bara att ändra färg och beskära hiih ,,) 

Kollar om jag har det elr inte om jasg typ hittar det någonstans?.. 

Asså nu som har¨^^photoshop^^

Kan ni typ säga vars ni går in hihi ? ♥ 

 

Hehe=) , Men asså vill göraa bättree bilder! / skulle typ ladda ner ngt Windows enstassial elr ngt sånt , men fattade inte typ vad man skulle gå in på oxxå skulle jag fått installera 1000 saker tyyp hihi , men får väl be kusinerna att fixa photo shop? =)

Vill ladda upp en musikvideo elr ngt sånt nu men hinner inte för nu kom pappsen hem !  

Ajahh , det var tyyp dom bilderna .. ;) 

Men kmr fleer efter helgen ! Pöss och hejjdåå!

/kramizzar amandiis    

Av Amanda - 19 november 2010 13:04

Hääii! , Idag ska jag till Ö-vik ska sova hos morfar (själv! Ska på paradisbadet imorn -..

Kmr inte bli så kul att vara där själv? ´´

Typ åka alla grejjor själv och byta om och så .. -.-

Men  jag ska väl ändå gå på paradisbadet! ;)

Oxxå så ska jag kanske köpa ett par nya jeans ;p

Om jag får pengar till det såklart ;)

..................................................
.............

 

Och nu ska jag packa o så sedan så ska jag åka lite skidor innan vi åker så det här är mitt sista inlägg för v,46 ..

kmr hem på söndag iaf ,, ;)

Men hejjdåå =)

/kramizzar amandiis

 

Ovido - Quiz & Flashcards