Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Amanda - 22 november 2010 20:57

Hejj bloggen! / Nu ska jag göra ett snabbt Kvällsinlägg!

 

Har fikat kvällsfika - Toast och mjölk<3

Och filmen vi kollade på heter Yoamet ir ngt sånt (;

Handlade om en krigsfilm typ Fartyg om ´´Yoamet och pearl habor´´ Asså typ fortsättningen av pearl habor ..

Ush blodigt och sorgligt! Ingen film jag skulle rekomendera! men den var rätt så braa oxxå! , nu håller jag på att ladda ner musik men ska gå och lägga mig nu så Godnatt & Sweet dreams!

/Godnatt kramizzar Amandiisszz ♥

Av Amanda - 22 november 2010 15:25

Heej! nu är jag hemma från Ö-vik =)

Orkade inte blogga igår kväll .. ;)

 

Men nu ska jag berätta om helgen ! <3

Och bilder kommer juee!! ,, =)

 

I freedags så åkte jag lite skidor innan vi åkte till morfar ( halv åtta )

Blev 7,5 km  <3

Sedan så åt vi Lasagne och sedan så började vi åka (jag & Johanna matilda var så tråkig så hon inte följde med? ;s

 

Ajah , när vi kom fram till morfar så åt vi våffloor! 

Sedan vart det sängen vid halv 12 =)

 

Lördaag !: Jag vaknade halv 10 0ch klev upp borstade tänderna och klädde på mig =)Sedan frukost osv ..

Men vid typ 11 så åkte vi mot ö-vik (morfar bor typ ngr mil utanför)

Då gick vi in till Onoff i ö-vik för vi skulle kolla vad det var för ngt fel på matildas mobil .. ,Och där kollade jag på kamerorna!

ni ska få bilder på det! ; Sedan så åkte vi till Kapahl där jag köpte ett par nya JEANS!♥

Och sedan så gick vi in på H&M Där jag sååg en assnygg tubkjool! fick ingen bild på den för vi hade lite bråttomt..

Sedan blev det PARADISBADET! ♥?

 

Jätte kuul! för det fanns ngr från ett läger som var där jag och johanna var med dom ! ;)

Sara och Jesper! ♥

 

Söndag! / Vi kollade på skidor på tv,n och sedan gick vi ner till kiosken och köpte en present åt mamma JULKLAPP=)

Sedan så åkte vi hem , men innan vi kom hem så åkte vi på skidskytte träning BRR höll på att frysa ihjääl mina fingrar &tår ..

Och nu är jag hemma2 !  Och skoldagen idag var jätteroliig! TIKTOK hAH ! 

Men nu ska ni få bilderna! / Janine: Vill ha en ny header har typ tröttnat på den där hihi ! / men assnyygg var den juehh! ♥

(L)

 

Outfit för idag! / Jeans / Kapahl 249 kr Vitt linne bikbok 149 kr grått linne bikbok 149 kr kofta vet inte (fick den av Söt Enyaa! <3 

Och min outfit i lördags/kvällen .. ;)

Mina nya Jeans! <3

 

Morfar & johanna på väg mot paradis badet =) 

Stan =)    

Paradisbadet 

Digital kamera - NIKON kmr inte ihåg vad det stog om den =)Var typ slut på systemkameror ;)  

Tror jag ska Köpa den här? ´´ Om jag inte köper system kamera förstås! <3 14,1 megapixel som ni ser på kanten =)   

 

Japp! men nu har jag ätit .- Min favvo mat! <3 

Svårt att förklara vad det är hihi , =/

Och nu håller jag på att kolla igenom bloggar o så .. ;) 

Och sedan så ska jag kolla på en film däruppe ! =)  

 

Men nu ska vi säga GRATTIS till Enya  som fyller 12 år idaag! <3

 

  

 

 

 

Sweet! <3 

Ojj, det här blev ett långt inlägg! 

Men jaag vill haa photo shop! ska fråga kusinen sedsn hur man laddar ner det elr om jag har det ? .. ´´ 

Jag vill gå ut och göra något känns det som istl för att sitta inne och kolla på tv och sitta vid datorn .. 

Men då skulle jag nog nästan frysa ner fingrarna och tårna ´´igen´´ och kinderna oxx¨å ... -.- Så håller mig nog inne + att det finns inte så mkt att göra ute .. ,) 

Men en sak hade jag behövt gjort !, Gå ut och försöka hugga en ny gran som vi ska ha ute för pappa valde nog den fulaste granen  Ever! ,.. 

Men då skulle jag nog hugga av mig benet istl .. Haha =) 

 

Men ska gu nu innan det här inlägget blir för långt och börjar bli drygt att läsa (om det inte redan blivit det? )

 

Kramizzaar Amandiiszz!

     

 

 

 

    

 

Ovido - Quiz & Flashcards