Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Amanda - 17 november 2010 21:12

Hejj , johanna skulle på badet idag , och först så tänkte jag inte följa med men hur kul är det att ligga på soffan hela kvällen? ´´

Så jag följde med , och där var jag med Evelina Och Matilda.A

Rätt så roliigt ;)

Och nu har jag fikat toast  ,och borstat tänderna så nu blir det Natti Natti ♥


Godnatt! Kramizzar / Amandizzz

Av Amanda - 17 november 2010 16:11

Hejj,!


Sitter här och äter pepparkakor .. ;)

Känner att jag verkligen måste träna lite idaag! ,

Men har ingen lust? ;o ,

Men johanna ska på badet i ramsele kanske hänger med .. ;)

Får väl bada med ^^Hennes kompisar där dåe? ^^

Elr så struntar jag i det och åker med pappa runt eljusspåret?

Men Jag sitter oxxå på facebook och bråkar om Taylor lautner med två tjejer till ;)

Men vi kom fram till att vi ska dela på honom .. , Och jag vill ju ha magen ! ;)

Men vi får nog dela på den med .. <3

(blir nog inte mkt kvar av honom .. ;)


Skolan idag var väl helt Okejj! ♥

Rasterna var jätteroliiga! ;)

Provet gick väl såder ?

Kunde typ inget om hjärtat .. ;P

Typ bara höger kammare och vänster kammare men satte dom säkert på fel plats! ;(

Ajah annars så gick det väl bra antar jag .. =)


Oxxå hade vi bibbla , lånade Om jag kunde drömma !

Ska läsa om alla twilight böckerna (har redan läst alla fem en gång .. ;P

Men nu ska ni få min Önskelista i BILD ♥

                

1:Systemkamera elr bara en vanlig digital , (System = 14,4 mp , Stillbild och video kamera , och massa mer saker för  3490 alla andra kostade typ 3990 - 5600 typ och högree , rätt så billigt för system , Och digitalen = 12,1 elr ngt sånt ( och stillgrejjor och sånt på den oxxå , men för 2790 elr nått sånt .. ;P

Men blir npog bara en vanlig digital (a)

...¨

Smink , Wii , och sims , kläder PENGAR! ;)

Japp , det var dere , men kanske inte äns ska köpa en systemkamera ? (Så gör inte då stor grejj av det ? ;s

Men Hejjdåå /Kramizzar amandiis ♥

Ojuste Outfit : Blå randig tröjja , och glittrigt skärp , och mörkblåa jeansleggings + underkläder .. Hihi idag var det nog den drygaste gympa ever .. ;)

Men hejjdåå Pussizzar !


Ovido - Quiz & Flashcards