Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Amanda - 9 november 2010 21:56

Har dushat nu och fikat lite .. (:

Sä är rikigt ren nu efter träningen (:

Ska gå o lägga mig nu , ska bara BORSTA TÄNDera (capslock orka ändraa ;P)

Japp , så att jag orkar kliva upp imorn.. Äsh det gör jag ju ändå inte? ^^ Oh jiuste imorn ska jag på skidksytte träning oxxå eftet skolan brukar åkla på söndagar (men kan ju inte på söndag (dop) )

Då åker imorn blir nog lite stressigt när jag kmr hem så blir nog ingen bloggning (: Men imorn på morgonen kanske det blir?

Ps: har slut på pengar så kan tvr inte smsa elr ringaa blähh .. =)


Omdöme för dan : Riktigt rolig! och rolig träning ! ♥

Men nu ska jag borsta tändeerna sen natti natti .. =)


Sov Gott nu ! för det ska jaag! ♥


Godnatt ! /kramizzar aamandiis

Av Amanda - 9 november 2010 16:35

Hejj  , sitter här nere på mitt rum och käkar upp resterna av kladdkaka igår .. ;)

Och är alldeles kladdig s är jätte svårt att skriva utan att kladda ner ngt .. =)


Idag på skolan så gjorde vi en saak , och tog lite kort ska lägga in dom tror jag .. ;)men nu ikv så är det skidor på skidträningen , ! roliigt rooliigt , fast har reden hunnit åka skidor mng gånger! =)

aa , men ska ta och lägga upp dom nu .. ;)

dagens mat : Hamburgare med pommes? usshh inte gilla!

 + att idag så slutaade ju oxxå världens bästa musiklärar magnus ...

vi körde oxxå ett frågegrejjs med 11 frågor jag och smilla var juu klart BÄST!

(Y)

Fjortis guuyS!  

Haha ♥ Hadr mina uggs idag (kände att jag inte haft dom på as länge!♥ 

Liie &Smilla !♥♥  

Liie <3

Jag & smilla <33 ( jag såg sjuk ut där ! hihi =)  

Där oxxå med läpparna =)  

Ja o smilla <3  

Värsta minen oxxå?      

Liie & Smilla ♥  

Jag och smilla! =) <3


Men nu har jsag lite bråttomt för jag måste byta om til skidkläder!

Så hejjdå! /kramizzar amandiis (roliig dag idag TJEJER ( & .....   


Ovido - Quiz & Flashcards