Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Amanda - 16 november 2010 21:14

Hejj !, är så trött så gör bara ett snabbt inlägg och skriver om träningen imorn ;p

Godnatt! Och sov gott! <3


Ojuste gympa imorn? ¨¨  Ganska roligt ( ibland)

Oxxå har vi ju prov men ska nog kunna det nu  ;)

Godnatt! Och sov gott! <3

 

/ Kramizzaramandizz  

Av Amanda - 16 november 2010 16:51

Dags att hitta ny då? ( (YY)

<3

Men snabbt inlägg ! ;)


( får väl hoppas på någon S*******E nu då och en som man faktiskt kan träffa? *

Av Amanda - 16 november 2010 16:05

Hejj , Nyss kommit hem från skolan och ska blogga lite nu innan jag ska äta och sedan byta om till Skidträningen ;)

 

Idag på skolan så har vi gjort Steg i sv , ( skulle skriva 10 yrken jag ville bli .. Hihi :

 

1: Skidskytte ,

 

2: Frisöör =)

 

3: Flygvärdinna

 

4: Fotograf =)

 

5 ; Sminkös

 

6 : Sjuksköterska ..

 

7: Modell ''

 

8:Djurskötare

 

9:Fotbollsproffs (inte för att jag tror jag kmr bli det hiih ;)

 

10: Servitör .. ;)

 

 

Sedan nu på slutet av dan så fick vi göra egna spel ! Jag och Smilla ägde ju på det? ;)  (på bilden ( sedan så har vi ju haft So , Matte och sånt ;p

 

Men jätterolig dag!

Vi tog lite kort oxxå =)

Men på smillas mobil ;)

Och min outfit idag : Svart tröjja med grått linne , Svart midjeskärp , och mina svarta byxor ! , Men imorn så ska jag ha mina ljusblåa jeans typ , =) Tror jag ;)

 

Och jag visste jag hade glömt ngt på Önskelistan !

 

Hårförlängning! Hihi =)

 

Men ni ska få bilder på allt jag vill ha istl på ett senare inlägg , ikv kanske? (;

Ajah ska börja byta om nu !

 

Hejjdåå /kramizzar amandiizz

Ovido - Quiz & Flashcards