Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Amanda - 28 november 2010 17:14

Hejj bloggen!

 

Det jag Mest älskar med JULEN är allt GOTT!

Hlr ni int med? ^^

 

Haha (Y) Men nu har vi lämnat ngr jultidningar iaf ..

Fick lite bullar , och godis! ;)

Matilda &Mamma bakade medans mina favvo kakor!

 

Som vanliga kakor typ fast med kolasås överdragen topp!  Möms! ♥

Men nu ska ni få bilder på kläder jag vill ha och kanske ngt annat ..

   

Fast svart!  

  

Njae ,, =)

          

Vill verkligen haa! ;)

 

Okeey, ehhm ngt plagg kanske var lite överdrivet elr??^^

 

Men ajah, nu ska jag cykla lite hihi , =) Men först ska jag sätta ut

 massa små jultomtar i mitt rum och julgrejjor! , Och kanske tjyva en liten nybakade kaka!

 

Men nu ska jag gåå! Hejjdå! <3

 

Av Amanda - 28 november 2010 09:33

Hejj , bloggen! Idag är det söndag som ni alla vet? ;$

 

Oxxå så är det 1 advent ! =)

 

Bara 27 dagar kvar till Julafton!

Och idag ska vi JULBAKA! Goott!

(Tjuvta pepparkaks deg! )

Men vi ska också ut med jultidningarna .. Ush , det är ju så himla kallt! Brrr!! -.-

Men vi får väl klä på oss riktigt! ;)

Men nu ska jag börja spela ^^Lite^^ sims 3 .. 

 

Men först ska jag lägga upp Julkläder jag vill ha? ``

Men det får bli senare .. 

Ska ut med jultidnngarna nue .. ;)

Men hejjjdååååå! 

/kramizzar amandiis 

 

Ovido - Quiz & Flashcards