Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Amanda - 7 november 2010 21:57

Nu är klockan 22:00 ..

imorn skola .. =)

Har borstat tänderna , och dushat , Oxxå så hat jag skickat in jultidnings beställningarna .. =)

Tjänade inte så mkt bara 2450 :- ..

Så fick bara 70 p , så då valdejag The sims 3 ; Då kan man göra såhära ;

ehm kmr  inte ihåg vilket nr det var på ösnkelistan men gissar 8? :

8: Ett spel , men tkr det är ganska tråkigt att spela på datorn nu men ibland roligt med sims  isfl tar jag nog the sims 3 som spel

Japp då var det fixxat , men det gick inte att kopiera från bloggen , så fick skriva om allt , men nu är nr 8 struken från önskelistaan! =)

.. Och min outfiit toddayy ; är bara ett par mjukisbyxxor , och en t-shirt .. Skulle ha tagit en bild på  kläderna om dom inte varit så fula .. Orkar typ inte fixxa upp mig här i byn , asså det är ju liksom ändå ingen som ser mig ... men ibland kan det vara väldigt kul att fixxa mig .. men har bara traskläder då jag är hemma .. hihi ☻ 

men nu ska jag gå och lägga mig för att orka upp imorn..

Godnatt ! Sweet dreams! ♥ 

/kramizzar amandiis 


Av Amanda - 7 november 2010 18:02

 På facebook skrev jag ¨såhär på en bild till Amelie Lagergren;

Har du oxxå börjat ha tubkjol nu? NICIGT!♥

Och mitt svar var ; Är du blind amandaxS   ,det är en kort kofta & ett linne ;S,

Asså jag är inte blind?  , men du andvände juh ändå ett linne som tubkjol`^^^

Om man gör en saak som en annan , asså vad gör det ? tkr man att ngt är snyggt så borde man väl få ha på sig deet?


Asså Liie / om jag får kalla dig det?..

Vi var bästisar för typ bara 1,5 månad sedan vi kan väl iaf fortsätta vara vänner istl för att skicka taskiga kommentarer till varandra? ;S

Asså jag undrade bara om du hade ett linne , jag tänkte inte direkt skriva härmis till diig! ♥ det var därför jag skrev ;NICIGT ♥


Okejj , ni kanske inte fattar ngt av det här? ^^

Men ässhh strunt i deet! / asså jag menar inget dumt nuu! utan liksom inte behöva bli sura på varaannnn? ^^^( inga dumma kommentarer till det ) Vet att det är lite elr (a) mkt konstigt att lägga upp på bloggen? ;S /Så ionga kommentarer till det?

..................................................
...............................................

                                                  
       KLAR MED JULTIDNINGAR!

Nu ska jag skynda mig upp för att kunna skicka in jultidningarna och välja premiee! <3, Dagens middag var : Kött , med hasselbags potatis , med brunsås ! en av mina favvo rätter!

Idag d¨vi sålde jultidningar så sålde vi till ngr i Västvattnet!

Åh shiit vilket fiint hus dom hade , särskilt där inne var så passande med möbler och tapeter!

Sånt hus skulle jag vilja haa! Ni som varit hos mig vet ju hur stökigt och fult vi har det? ^^

Behövs verkligen en renovering här!☻☻ 

Laddade upp den här bilden för bowling kloten ser så skinande ut!


Men ajah ! hejjdåå /kramizzar amandiis




Ta inte illa upp för det där första jag skrev -( inte för att det är så mkt att ta illa upp för? , jag skulle blivit glad?)+ lite töntigt att skriva det på bloggen! vet , så ni behöver inte kommentera det? ;s



Av Amanda - 7 november 2010 12:03

Nu ska jag skriva vad jag vill ha till JUL! ♥


1: En systemkamera såklaaart!♥(elr en vanlig)

2: Kläder!(tubkjolar) och en vit tubhalsduk!) Och svarta byxer och ljusblåaa! <3 och mkt meer! linnen skärp? =)

3: Spelet Wii ( men vet redan att vi fått det ! mamma &pappa är dåliga på att gömma julklappar!

4:Pengar ,

5: Att få åka till Östersund ( fast det ska vi juh , nästa helg för att lämna in matildas mobil ,och att åka skidor på konstsnön + Shoppa julklappar!

6: GOTT JULFIKA!♥

7: Smink!

8:Kanske ngr spel? (fast det är ganska tråkigt att spela spel på datorn nu tkr jag .. aa, men det kan vara kul med sims ibland ( men isf sims 3 ?=)

9; En braa premie från jultidningarna !

10; Asså jag har säkert glömt ngt men får väl ta det sedan? Men ajah det här vill jag haa! ♥

.................Nu ska jag skriva om min daag ;.................................................
..................................................
......♥

Jag har nyss kollat klart på I know who killed me .. Länge sedan jag kollade på den så det var roligt att kolla på den ;)

Måste måla om mina naglar ;)

/ P:s jag behöver egentligen ingen tubkjol , men det är mkt snyggare med tubkjol än med linnen ..Jag brukar ta ett linne och  och vika det så det ser ut som en tubkjol? , och täcka över knölarna med ett skärp? Smart vah? <3

Men som sagt MKT ! snyggare med tubkjol! ♥

 

Det är så himla roligt att blogga? elr vad tkr ni?

 

Kramizzar/ amandiizz

Av Amanda - 7 november 2010 09:00

Hejj , asså alla har typ photoshop , för att göra Headers elr ngn rolig bild ..men jag har ingen photoshop elr något sånt så min header är väldigt tråkig , ngn som vet hur man fixar photoshop? Elr om jag har det men vet bara inte? ;o Dum jag är isf ^^  Men nu kommer bilderna , ( men jag skriverr medans den laddar)

Igår kväll var jag as trött men vaknade ändå så tidigt 8:30 .. Kommer säkert vara trött imorn på morgonen , för då är det ju skola , skulle ha varit 2 veckors lov! ♥  

Här  är ett kort på bowlingen! ♥  

När jag åker skate , redan visats ..  

Snygga skor vah? kände mig rikigt klumpig idom , (bowlingskor ! inte snygga vad jag tkr .. ;)  

Den där fotbolls saken , jag agnes mot johanna & Therese  

Biljarden! ♥    

Jag & Therese ♥ 

Haha , vi igen i bowlinghallen .. =)  

bowlinghallen =)  

Jag i bussen , efter att vi bytt om i östersund =)))   

 

Japp , det var nog dom bilderna men det finns ju h fler men det är mest suddiga bilder , ;) MEn jag fick inga bilder från innebandyn .. ;( elr asså jag hann inte ta .. -.- =)

Matilda har ju dom bästa bilderna , Vi hade ngr skojjbilder på hennes mobil ( fast vet inte om jag vill ladda upp dom ( vi var lite lättklädda .. =) ;p Elr asså jag hade kort tröjja till naveln , och ett par spring tights , men agnes hon hade typ vikigt upp hela tröjjan så det nästan var som, en bikini överdel .. =) fast hade ju inte på mig dom hela tiden utan vi gjorde bara ngt skojjigt och låste in oss på vårat rum .. =) Men agnes mamma kom ,för då var det olåst ..Oxxå så stog jag bakom dörren å sa att jag bytte om men hon öppnade dörren ändå hah . ;(

Oxxå så hade vi en till jätte brraa bild på ett hjärta asså vi hade tagit en bok och vikt sidornaa ! ♥

Men ajah , nu ska jag ta och fixxa mig , och ta en snabb dusch för sedan så ska jag sälja jultidningar ! =) Snart juul! mitt nästa inlägg skriver jag nog om min önskeliistaaa! ♥

 

Hejjsvejs päron grejjs! /kramizzar amandiis

Ovido - Quiz & Flashcards