Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Amanda - 15 november 2010 21:36

Ska gå o lägga mig så jag inte är lika trött som idag  hiihi ♥

Har målat naglarna så blir nog uppe en stund till så det torkar? =)


Imorn är jag nog inte lika trött , så blir nog lite mer pratigare .. hihi =)

Men ska gåå nu hejjdåå ! /kramizzar amandiis

Sov gott! ♥


Av Amanda - 15 november 2010 17:01

Hejj ! , Nu har jag åkt lite skidor blev en mil undefär?^^^

Oxxå så har jag ätit Spaghetti med korv ..

Och nu ska jag jag väl nörda lite vid datorn .. ;)

 

Asså jag riktigt ÄLSKAR sport! ♥

Specci Skidksytte o skidor ! / Sedan blir det väl Fotbollen! =)

Springa är kul , Simma , slalom( fast sportar inte i slalom gör det bara ibland för kul .. ;)

 

Älskar sporter man tävlar i! Specciellt om man vinner ? hihi ♥

Det här inlägget handlar inte om så mkt ....

Hihi .. ;)

Men ska lägga upp ngn bild trojah? .*.*.*.* 

Lizz ♥    

Jag i somras .. ( ojj vad brun jag såg ut .. ;)   

Jag och SWEETEST Enya ♥ 

(:: 

´.................................................
..................................................
..................................................
...............

Tänk snart är det jul , och bara för ngr veckor sedan så var det typ sommarlov (okejj ngr månader seden ..) 

Men känns som veckor? ^^ 

 

Och snart är det Kajsa kavat (som jag nämnde i förra inlägget=?)

 

Alla jag gått med genom åren :

Amelie förra året (troh jag ) Hihi vi gick in på sockerbagarn .. =) Och evann kanske var med ^^)

2008 : Typ , Paula kanske ? ( elr så var det ngn ? hiih kmr typ bara ihåg (förra året?^)

 

2007 : Tror det var sophie? ^^ =)

Men jag har säkert fel på ngt? ^^

Hahah ! , Typ nyss så busringde ngr ( Robin B ... i 5:an  ...

oxxå så gjorde dom till rösterna  jag o matilda (shiit vad dryga dom borde var?) 

Och sedan hörde man i bakrunden Anton blomström .. Man bah  ^^^^>XXXXXDDDFDRF^^ (NOT) 

Amen ska göra Läxan nu hejjdåå =) 

 

//Kramizzar amandiiz 

 

 

 

 

 

Av Amanda - 15 november 2010 15:22

Hejj , jag har fikat lite och bytt om men nu ska jag gå ut o åka skidor *'

, Och idag var det väl som vanligt roligt  =)

Fast vi hade Träslöjd idag ....

Och engelska .. ;)

Ska träna lite till provet vi har på onsdah oxxåå .. -.-

Blodet & Andningen hiih .. ;)

Och till Helgen så ska vi till Ö-vik pappa ska på en skidkurs så då kan ju vi lika gärna vara hos morfar den helgen? / Julklappar & Paradiisbadet! <3

Kanske smilla skulle följa med ;)

/ Snart är det KAJSA KAVAT! <3

Typ bara 16 dagar kvar det är ju den 15 idag? / 2 dec är det kajsa

November är väl bara 31 elr 30 dagar?

Men nu till ngt anna .. ;)


Min  outfit idag :

Puffärm , och svarta byxor / underklä'der och kanske ngt mer? .. , inte för att jag tror det är så himla intressant att veta vad jag haft på mig? / men ifallatt .. ;)

Inte träffats på jättelänge THERESE! Men kmr nog på Söndag! ♥  

Men ska gå ut nu hejjdååå <3

/kramizzar amandiizz  




Ovido - Quiz & Flashcards