Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Amanda - 13 november 2010 19:59

Hejj! nu är jag på mitt rum och provar kläder för imorn !

(asså vi ska på dop )


Men ni ska få bilder på den outfiten jag ska ha '' ♥

Tkr det blev jävligt snyggt! hihi ♥

Men idag efter förra inlägget så gjorde jag i stort sett allt  ,

men jag åkte lite snowboard ! har börjat lära mig lite nu iaf ..

Elr ja hur man svänger åt ett håll ..

Oxxå så täckte jag o matilda över oss med snö ..


Men nu kmr bilden  

Fast jag ska juh såklart ha tights !


Det är en vit tunika , med en svart kjol , med (tubkjol typ ) och ett svart skärp ..

 Fast har typ inte så många färger på tights så blir nog svart blir lite konsitgt svart under svart? ..


Jag hade toffsar på bilden .. ;)


Men hejjdåå kramizzar amandiiz! =)

Den som ska döpas Heter / ska heta , Boanita Loy gahilkka persson .. =)

lite långt namn ! .. men hejjdåå ♥ 


Av Amanda - 13 november 2010 09:13

Igår var jag med Smilla =)

 

Vi åkte pulka , och maddrass  ajj ajj , vad ont det gjorde hihi =)

Har fortfarande ont i arlse!♥

Men det var helt klart värt det! =)

Sedan så fikade vi maränger (stavning ) Och KLADDIS! 

 ♥

Sedan åkte vi på badet vi badade inte så mkt vi stog mest i duschen och i bastun .. M) Sedsn  skulle vi fika pizza men det blev inte så mkt pizza .. =) hiihi ♥

Åt en jätte god sallad typ (:

Supergood!

Jätte roliigt! var det! =)

 

Vi var lite vid hästarns oxxå ( Sigge, Piga (hette hon så) Kamel? elr kanel? =)

Men dom var jätte fiina ! ♥

Men ni ska få lite bilder! =)

Superkulig dag med smilla! ♥

Glömde göra en blogg åt henne , men der får nog bli en annan gång .. 

Men nu ska jag gå upp o fika sedasn byta om till skidkläder =) 

Och imorn ska jag på dop! så blir nog ingen bloggning imorn .. =) elr kanske? (: 

Men hejjdå! Kramiizzar amandiis  

..................................................

...............................................

                                      Mer om igår =)

 

 

Igår på skolan så slutade vi 12 ! =)

 

Hade lite ont i magen men det gick över efter lunch rasten!_ =)

 

Maten var inte så god .. 

Men sedan så städade vi lite och det gick snabbt och sedan så följde jag juh med Smilla =)         ^

                                                  :

                                                  .

                                                  

.

                                                  

.

                                                  .

 

den historien har ni Däruppe .. ;)

 

Dålig pil! bättre om man gör såhär ..  --->

Men ajah ! =) Jätterolig fredag ! =)

 

+ att mamma hade Julstädat lite  i mitt rum, blev jätte fint (jämfört med det jag hade förr .. )

 

Men ni ska få en bild på den oxxå =)

 

Min outfit igår ; Grått linne under Svartrandig puffärm & mina svarta jeans .. =) + u´nderkläder

..................................................

................................................'

                                             Idaag

! ♥

Japp , idag ska jag vara hemme och ha trååk ! Eftersom jag inte kunde sova hos smilla igår .. ;(

För pappa !

Men jag ska städa lite mer i mitt rum ( bildsen)

Oxxå så ska jag åka lite skidor sen blire nog inte så mkt mer?

 

Men nu kmr bildeerna! =)

Oxxå bilder på min outfit idag ! =) '

 

Svarta puma mjukisbyxxer , Samma gråa linne som jag hade under igår , och underkläder /

Och sminket ( Maxfactor Creme puff! , lite mascara maxfactor det oxxå , Rouge maybeline =)

 

Jag &Piga ? Och Smillas hand! ♥  

P

Piga & Smilla =)  

Min outfit ( ni ser ju lite av mitt smink däR? (: Men facet kan vi stryka över? ..   

Kamel =)  

Mitt nystädade rum!  

Sigge =) 

Men nu ska jag gå upp o fika sedasn byta om till skidkläder =) 

Och imorn ska jag på dop! så blir nog ingen bloggning imorn .. =) elr kanske? (: 

Men hejjdå! Kramiizzar amandiis  

..................................................

...............................................

                                      Mer om igår =)

 

 

Igår på skolan så slutade vi 12 ! =)

 

Hade lite ont i magen men det gick över efter lunch rasten!_ =)

 

Maten var inte så god .. 

Men sedan så städade vi lite och det gick snabbt och sedan så följde jag juh med Smilla =)         ^

                                                  :

                                                  .

                                                  

.

                                                  

.

                                                  .

 

den historien har ni Däruppe .. ;)

 

Dålig pil! bättre om man gör såhär ..  --->

Men ajah ! =) Jätterolig fredag ! =)

 

+ att mamma hade Julstädat lite  i mitt rum, blev jätte fint (jämfört med det jag hade förr .. )

 

Men ni ska få en bild på den oxxå =)

 

Min outfit igår ; Grått linne under Svartrandig puffärm & mina svarta jeans .. =) + u´nderkläder

..................................................

................................................'

                                             Idaag

! ♥

Japp , idag ska jag vara hemme och ha trååk ! Eftersom jag inte kunde sova hos smilla igår .. ;(

För pappa !

Men jag ska städa lite mer i mitt rum ( bildsen)

Oxxå så ska jag åka lite skidor sen blire nog inte så mkt mer?

 

Men nu kmr bildeerna! =)

Oxxå bilder på min outfit idag ! =) '

 

Svarta puma mjukisbyxxer , Samma gråa linne som jag hade under igår , och underkläder /

Och sminket ( Maxfactor Creme puff! , lite mascara maxfactor det oxxå , Rouge maybeline =)

 

Det här blir ett cp inlägg! ( håller på att redigera nu men jag orkar inte göra om nästan allt! Hoppas ni fattar lite iaf?

Men hejjdåå Kramizzar /amandiis

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards