Amandiis Blogg !

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda - 23 oktober 2010 22:15

Hejj , bloggen! Varit i östersund ! <3


Där gick vi på stan med Camilla men inann sågick vi på stadium och köpte min dunjacka! <33 Skitsnygg ! (tkr jag)

Också så köpte jag mina Uggs , beersa =)

Sedan så stog vi och väntade på Camilla (kusin ) Utanför Gina tricot ..

Så gick vi och letade efter Mössa , hittade ingen ..

Men hittade Svea men ville inte haa ;p


Men johanna hade köpt två så jag fick den andra (som jag egentligen hade hittat men ville inte köpa för kanske hittade snygare på stan =)

Såg en jätte snygg mössa , samma form på ,mössan som jag har nu fast den var vit svart och det stod SMILE med stor text .. men hittade inte den =)

Och  sedan gick vi på fiket och satt o prata  , jag åt en äppelkaka ..

med vaniljkräm ..=)

Sedan , så var det slut med det roliga .. ..

Vi åkte ifrån stan .. ;(

Men vi åkte till faster Ingalen & Lasse och åt middag där + Efterrät Marräng tårta ..

vi satt & kollade på twilight där =)

Men det kmr inga bilder idag ..

kmr imorn =) ska kolla på film sen soova <3


Ngr tkr jag ska ha bloggplatsen , men jag tar nog blogplatsen för jag har bloggat så länge här =) <33


Men hejdåååå /kramizzar amandiis

Av Amanda - 23 oktober 2010 09:01

Heyy , bloggen ! Idag bär det av till östersund ..

ska träffa paula där på stan =))))SO nicee!

Ska köpa mina uggs , och dunjacka + adidas mössa =)))

Av Amanda - 22 oktober 2010 20:05

Har gjort en ny blogg elr njaa kanske inte direkt ny ..


men asså ska kolla vilken bloggsida som är bäst den här börjar bli lite tråkig ..

Men den heter amandii.devote.se

Ska kolla vilken blogg jag vill ha =) Fast bloggplatsen är ju jättebra men (devote är faktiskt lite bättre ;p !

Men hejjdååå !


Av Amanda - 22 oktober 2010 12:48

Hejj , jag har nyss kommit hem från skolan , vi slutade 12 <33

Och maten var ingeh vidare potatis med dillkött ... Bläääääh !


Och nu ska  jag byta om för att åka lite skidor ute , ;p

och gå utt med kattungarna ....

Men imorn är det Östersund längtar <3



1 vecka kvar tills det är Skidskytte läger i Hede , kmr hem på Halloween troh jag .. ;(

Elr så gör jag inte det men förr förra året så gjorde jag det ;p

Snart Halloween =)


Men hejdååå /Kramizzar


Kommentera gärna vad ni ska klä ut er till ? ;p

Ska kolla på lite bloggar nu =) Hejdååå

Av Amanda - 21 oktober 2010 16:24

Hey , bloggen !

Idag på elevens val så tog jag Smilla Amelie lite kort ;P

Men dom mesta och finaste korten finns på Smillas mobil =)

Ska ladda upp bilderna på bloggen <3 .. min outfit för idag finns med där ;p


Men innan det ska jag berätta hur min dag varit  , skoldan var väldigt rolig gick snabbt dessutom <3 Och imorn är det bara kort dag + att då kanske jag ska vara med smilla hos henne <333

Och idag ska jag Åka skidor efter maten  KUL!! <3

På lördag östersund bestämt vad jag ska köpa ;P

Uggs

Ljusblåa jeansleggings

Dunjacka (everest)

En tröjja ,

Mössa

Vantar och säkert ngt mer =)   <3   <33   Haha , jag har egentligen inte glasögon <3   Stjärna =) och mina skor ... + amelies skor troh jag ;p   Jag och Bad hair day ;pppp   3 Sötiiissarr     Smillla sötis o jag   Min outfit   Mee och smillaaa <3   Hjärtaa =)   Mee, ush kolla mitt högra öga ser cp ut hah ;P  

Hjärtaa ( min och amelies hand =)

Och dagens mat ärrr ; Våfflor med grädde + sylt <3


Japp det var bilderna ;P

Egentligen så började jag med detta inlägg kl 17,12  & nu är den 18.41 ..

under den tiden var jag ute och åkte skidor / eller lekte mer med skidorna körde inte allvarligt vi ramlade och hade skojj <3

Och nu ska jag ta att gå upp o fråga om jag kan vara med Smilla imorn <33

& snart är det lördaaag! <3

Oxå ska jag dricka lite varm chocklad med grädde <3

Men hejdååå /ni som är med på bilderna kommentera om ni vill jag ska ta bort ngt ? <3


Kramizzar /amandaaaa



Av Amanda - 20 oktober 2010 21:17

Vi åkte aldrig nå skidor , för när pappa kom hem var det alldeles mörkt ute ;P

Och jag orkar inte hålla på och åka skidor med pannlampa ;p Också har jag

Pratat lite med paula i telefon , ska träffas i östersund till helgen ;p

Och då ska jag köpa Uggs ! <3 Ser verkligen skönt ut att gå med dom i snön ;p Och varma verkar dom vara  =)

Istället för att åka skidor så , körde jag 2 mil på motions cykel =)

Oxxåå har jag tränat på läxan  men kmr ändå inte kunna den ;O

Mamma kan  typ inte Engelska ;p

Vet inte vad man ska säga till All hallows  ;p och det därah ;P

Men nu ska jag kanske sätta på en film , stänger nog av den efter 20 min hah , 


Men hejjdåååå /kramizzar Amandaaa  


Av Amanda - 20 oktober 2010 17:09

Haha , här kmr bilderna jag hade tänkt visa på förra inlägget , men det blev ngt fel .. men nu är det fixat =)

Som sagt min Mobil kamera är ju inte direkt den bästa ;( 4,2 mgp ;((((

Så stillbilderna är inte så brra ;P Försökte göra så att man såg hur snön fall men ... Stillhets grejsen är inte så bra .. ;p

men här kmr dom =))

Ugly me ....             

aa ni ser ju vad dålig den är ;P    

min outfit .. =) idag  


Amen nu ska jag draa hejdååå !


/ kramizzar Amandaa

Av Amanda - 20 oktober 2010 15:55

Yes! Nu håller dom på att köra upp eljusspåret här i lungsjön , om det inte är för lite snö , men ser en skoter där och en som åker skidor för att få upp spåren =)) blir nog att åka lite senare ! <3


Äntligen har det kommit mkt snö <3 man känner när man andas att det är vinter ;p

Hehe , men idag har inte jag gjort så mkt , ska äta korv och pommes ..

Skolan gick var ju som vanlig =) Bara 2 skoldagar kvar sedan Östersund ! <3


Hehe .. (: men kommer ska ladda upp lite vinter bilder på bloggen  nu .. min mobil måste bara ladda så jag kan ladda nerv ;P

Och min outfit todayyy =) ♥ 

Men ddet blir till mitt lite senare inlägg ;P


Kramizzar/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards