Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Wierd!?

Av Amanda - 29 oktober 2010 16:17

Hejj, bloggen Sitter på Matildas dator för orkar inte gå ner till min heh ;p

Men ialf, när jag och johanna åkte bobb , så hörde vi att en bil kom upp på gårn ..

Vi sprang för vi ville se vem det var men vi hann inte , för den hann åka ..

Men innan han åkte så tutade han tre gånger? ( Ehh?

Den var viit och smutsig.. Men vi tänkte ( Ehh , msan brukar väl vända nere vid vägen inte uppe på gården ? ,.. Så vi fortsatte att åka .=)

Men då hörde vi att ngn körde upp på grannens gård & tutade tre Gångeer?

Sedan hörde vi mer tutande på byyn oxxå ? ( Tänk om det är tjuvar som 'r & kollar efter ngt de vill ha ? Sa johanna ! SCARYY!!

Men sedan så åkte vi spark ♥ Kul kul , då såg vi råddjur som sprang över vägen .. ♥ Sööta ..

Ajhah har varit roligt ;p ♥

Ska lägga upp en bild innan jag börjar titta på tv .. =)

Jävligt gammal bild ( okejj förra året ;p)

Jag och  mina baarn med ( Tobbe ! haah ! NOT!! NEVER EVER NEVER Hahaha ! ♥

Nemen förra året så höll  jag och amelie på att skojja lite ;p

Men ska draa nu ! Hejjdåå

/kramizar amandiis  

 
 
Ingen bild

amelie.

29 oktober 2010 17:51

Haha, tobbe. ;)

Amanda

29 oktober 2010 18:35

Haha , =) ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards