Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Halloween! =)

Av Amanda - 29 oktober 2010 12:51

Hejj bloggen ♥ Den här Helgen är det väl Halloween elr är det nästa ? ( det brukar ju vara nästa?) Heh , ajah men jag kommer nog ändå inte kunna gå=( ?


´Två äckliga saker idag; Våran katt kom in med en råtta som levde , så den sprang runt i köket ( Fräsht?) Och i taxin satt ankatrin o Mamma & pratade om deras förlossningar ( inte så himla äckligt dåh men?! ushh!)

Och idag var det sista dan ! Så nu är det Höstlov men verkar mer som typ vinterlov .. ;P ... Känns som om det är vår nu ? .... ♥

Idag på skolan så var det väl ganska så kul , men sista rasten blev lite för överdriven .. Men kuul var deen! <3 Idag åker juh smilla till shlm ♥

Men kanske ska varah med henne ngn gång på lovet ♥♥ ...

Nu på onsdag så är det skidksytte läger i Hede Äntligen så får man träffa Nicco igen! ( Nicolina)Ska vara med Agnes & Nicco då♥

Ehm , Till Enya : Skulle du komma hit på Höstlovet elr var det till Jul ni menade ?,♥ <33

Blev inga bilder idag på skolan !;( Min mobil har fått nåh dampfel .. ;P

Det är n'r jag ska ladda ner bilder då tror mobilen att jag ska ladda den .. Så den har laddats för många gånger och batteriet håller typ ett dygn?


Min outfit : Rosa vit blommit puffärm ( Svart linne som tub kjol .. men tog av mig den! ;P Och svarta jeans .. =)  Men nue ska jag gå upp o kolla om dom ¨fångat råttan irl inte Heh ♥ Så hejjdåå

Blir nog skidor sedan oxxå ..

/ kramizzar Amandiis


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards