Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Amanda - 20 september 2010 16:23

         Det härah skärpet <3

Men det här är mitt tredje inlägg för idag ;P , så nu ska jag ta och byta om till fotbolls avslutningen ; sista träningen / match mot föräldrarna på 5-6 månader:(

Men hejdåå


Av Amanda - 20 september 2010 15:35

Ett par skärp vill jag haa ! <3


Riktigt niice men hejdåå

Av Amanda - 20 september 2010 15:19

Hejj , nu ska jag igen visa vad jag vill ha ..


   ljusblåa byxor ;P som jag velat ha i 1,5 år nu ,P

         och den hära svart skarfen <3

och dom hära koftorna och ett par vita linnen och svarta linnen (: japp det var dere


Av Amanda - 20 september 2010 14:48

Idag är det fotbolls avslutning :( ush


Blir match mot föräldrarna ;P


och lite grillning troe jah ? (:


Men jag har inget att göra så jag kan lika gärna ladda upp ngr bilder ;P

Men först måste jag berätta en saak!! , IDAG TOG VI SPRUTAAA Ajj!


Men det var faktiskt inte så hemskt men höll på att nervösa ihjäl  miig! ;PO:


 men nu kmr ngr bilder

    Snart min (::       Baseboll jackan är redan min men , hatr inte fått den ännu ;P:(  

Och jag :( .. 



Skoldagen idag var rätt så braa , trodde bara att ngr skulle vara sura på mig / men det kanske dom var men , det syntes ialf inte och det var braa ,!riktigt snälla var dom !<3


Men nueh hittar jag inte på ngt mer att skriva om så ni får  ha det braa!  

Ovido - Quiz & Flashcards