Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Tjohoo traddeeelllaa <3(::

Av Amanda - 20 september 2010 14:48

Idag är det fotbolls avslutning :( ush


Blir match mot föräldrarna ;P


och lite grillning troe jah ? (:


Men jag har inget att göra så jag kan lika gärna ladda upp ngr bilder ;P

Men först måste jag berätta en saak!! , IDAG TOG VI SPRUTAAA Ajj!


Men det var faktiskt inte så hemskt men höll på att nervösa ihjäl  miig! ;PO:


 men nu kmr ngr bilder

    Snart min (::       Baseboll jackan är redan min men , hatr inte fått den ännu ;P:(  

Och jag :( .. 



Skoldagen idag var rätt så braa , trodde bara att ngr skulle vara sura på mig / men det kanske dom var men , det syntes ialf inte och det var braa ,!riktigt snälla var dom !<3


Men nueh hittar jag inte på ngt mer att skriva om så ni får  ha det braa!  

 
 
Ameliefff

Ameliefff

20 september 2010 15:44

Du med, :)

http://adfghjk

Amanda

20 september 2010 16:22

(:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards