Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Amanda - 14 september 2010 21:06


Idag har det varit friidrott i junsele gick ganska bra (: 1:a på löpning 60 m 2 :a på kulkastning ;) och 1:a på längdhopp (: 2 guld en silver men tappade min silver i bussen / och Nu har vi Skickat efter Baseboll jackan <3(:



fast vi skíckade inte efter den på datorn för pappa vill inte lämna sitt kredidkort nummer åt dom så vi ringde Inga-Lena  (faster)

att kolla efter en sån åt mig på stan i östersund ,eftersom hon bor typ i östersund så hon skulle kolla efter den imorn elr på tors <3(:  oc då skulle hon köpa den <3(::::

men den kommer nog vid lastbilsträffen :( om hon inte skickar med posten ;P som jag hoppas hon gör orka vänta en vecka till LIKSOM! hah


Imorn fotbolls match <3(:


Önska lycka till ?(:

Herrå , Godnatt

Av Amanda - 14 september 2010 16:18

Japp nu har jag tvingat mamma till att jag ska få en baseboll tröjja <3(: från gina tricot och det fanns ingen rödvit så jag tar den härah , blå röda kmr en bild på den nu <3(:

   Den hära för  249 kr , på BIKBOK så kostade den 399?!

Ovido - Quiz & Flashcards