Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Amanda - 27 september 2010 15:38

Har tråk , finns typ inga roliga bloggar att kolla på heller ..


bara fjortisar .. ;P:O




Sånnnnnnaaaaaa som tror att dom vet ngt   men vet  inte , kan liksom bara

.........

Av Amanda - 27 september 2010 15:04

Hääi! nu har jag kommit från lägret i ö-vik <3

I fredags köpte jag nyaa skoor ! NICE <3¨

Men har ings bilder på alla snyggingar på lägret ,  ne skojja men har ingsa bilder men alla var inte snygga ;O ... haha


Ush vad dryg jag är ! (:

På lägret på lördan så åkte vi rullskidor i 1och en halvtimme ;P och sedan åt vi lunch sedan var vi ute och ´´Sprang i två timmar !

sedan vart et kväll och då jhade vi en kvällsaktivitet ;P..

Det var en tävling på olika grenar och sånt tyyp kasta stövlar springa med två vattenhinkar utan att hälla på den som var under för man satt på axlarna ! hah jag satt överst som tur var den som var under belv lite blööt (::

och på söndagen blev det styrkepass , göra armhävningar situps biceps och massa grejjor ! .. också var det stavgång uppför en backe upp och nerc i 40 minute ´´drygt och jobbigt ´´ och sedan avlsutning med Rullskidor skate

Så då vet ni vars min träningsvärk kommer ifrån .. ;O


Men nu till ngt intressantare ´´tyyp ..

´´ I frdags köpte jag scarf stavning , nya skor och ett hårband ! Och jag fick min

H jacka / baseboll Jacka ... <33


men nu kommer ngr bilder .. (:Men har tyvär inga bilder ifrån lägret :( .. hade inte med mig min mobil .. mwen matilda har bilder men jah orka inte hålla på och skicka men imorn kanske(::


  Himlen .. (:   Me todayy förutom hårbandet (:   Min scarf stavning ) och mina skor ( hos morfar)  


Mee ..


Ovido - Quiz & Flashcards