Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Amanda - 12 september 2010 11:43

Igår efter jag hade cyklat ner till Ramsele och tillbaka , 3,4 mil blev det då men sedan så cyklade jag till Rensjön för att träffa paula <3(:  vi gick inte till Paulin och satt där och prata lite , sedan var det ju bara att cykla hem igen så då blev det 4 mil igår ;P


Och när vi kom hem så gick matilda in i johannas rum hon bah , Tuffs har fått kattungar jag bah ne? sen gick jag in dit och då hade hon en liten kisse som satt och åt och gick runt på golvet , och sedan märkte vi att hon hade öppna ögon så hon kan ju inte ha fått dom nu , så hon måste ha burit in kattungen så då gick jag och matilda ut för att leta efter fler kattungar och vi hörde direkt när vi kom ut att det pep någonstans ! så vi gick till ladugården  , och vi hörde att det pep i höet på loftet men och pappa såg igenom asså det är springor i väggen och då såg vi en kattunge så vi gick upp till höet men väggen där fanns det inga springor som man såg igenom så det kunde inte ha varit där men då fick pappa bryta upp en bräda från väggen utifrån och då fick vi ut dom <33

  Ozzy är den med olika färger och Lurvsansen som är grå brun svart <3   

HÄr är dom igen <33

Men nu kommer bilder på dom <3/: en heter ozzy men jag kallar den lillmissan och en heter osis och en heter lurvsvansen <3(: och nu en bild på osis <3

  

Osis och matilda /:<3

Hejdå snart ska jag till Ramsele och hämta Johanna från Moa Edholm<33


Ovido - Quiz & Flashcards