Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Amanda - 11 september 2010 11:03

Nyss har jag suttit och kollat på The last song <3 och tidigare idag så kollade jag på Eclipose som vi okså fick

 av Camilla <3


och nu ska jag följa med Pappa och johanna till ramsele med cykel 1,4 mil då men det är ju nedför hela vägen ner till Ramsele men barah uppför hem :(


Menn nu har jag skrivit vad jag ska göra innan jag är med Paula senare idag <3/:

Av Amanda - 11 september 2010 11:03

Nyss har jag suttit och kollat på The last song <3 och tidigare idag så kollade jag på Eclipose som vi okså fick

 av Camilla <3


och nu ska jag följa med Pappa och johanna till ramsele med cykel 1,4 mil då men det är ju nedför hela vägen ner till Ramsele men barah uppför hem :(


Menn nu har jag skrivit vad jag ska göra innan jag är med Paula senare idag <3/:

Av Amanda - 11 september 2010 08:24

Igår var jag i östersund <3(: och idag ska jag varah med Paula <33


Igår när vi gick på stan så träffade vi på paula !<3 har inte sett henne på hela sommaren !(: <333

Sedan köpte jag ett par nya jogging skor <3(: eftersom min nagel blev blå av dom andra (:hah (::

också ville jag ha ett par uggs elr såna därah stövlar elr vad dom heter ! men fick inte för dom visste att jag hade vinterskor , så då fick inte jag köpa !!!! :(


Men jag köpte en tröjah på åhlens (: för 150 kr ,asså var väldigt sur igår på mamma och pappa !! jag fick 3 presenter av dom på min födelsedag ! Jippie ;/

en sportbh och en hundralapp och  ett par örhängen , fast jag fick ju skorna i födelsedags present okcås fast sena (::(

Sedan åkte vi till Inga-Lena , Camilla , mattias och Lasse blev tårta där eftersom inga lena fyllde år (:<3

ni ska få kort på dom godaste tårtorna jag någonsin ätit ( åt så jag mådde illa ;P)

  Godaste , bär tårtan <3  

Prinsess tårta <3(::


och efter det så började Camilla bränna ner filmer från sin dator till en skiva , som vi fick <3(:  Twilight var med New moon ochthe last song och camp rock 2 <3

men jag har ingen bild på tröjan jag köpte ;o men nu ska jag ta och kolla på eclipse <33 chaoou

Ovido - Quiz & Flashcards