Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Amanda - 7 september 2010 19:23

Här kommer bilder från skolan (::  

Höll på och ta kort , då jag hade på mig klack ;P

fast det var inte på skolan ..

kolla hennes ögon ,SCARY !! , <33     Liies Adidas jacka (: den ser ut som lila men den är svart ..

  Me and Eviss<3   Jaag(:   jag igen ...och agnes i bakrunden <3(:

minakläder i fredags <3(: men nu kom pappa hem su nu blir det en jogging tur <3(:  

Av Amanda - 7 september 2010 19:23

Här kommer bilder från skolan (::  

Höll på och ta kort , då jag hade på mig klack ;P

fast det var inte på skolan ..

kolla hennes ögon ,SCARY !! , <33     Liies Adidas jacka (: den ser ut som lila men den är svart ..  Me and Eviss<3   Jaag(:   jag igen ...och agnes i bakrunden <3(:

minakläder i fredags <3(: men nu kom pappa hem su nu blir det en jogging tur <3(:  

Av Amanda - 7 september 2010 18:53

Idag fyller jag år (: 7 september <3


gillar verkligen inte att fylla år när det är skola ! Då alla ska sjunga ! ush!!


Men idag har jag fått Örhängen av Mamma och snart då pappa kmr hem så ska jag öppna presenten jag får av pappa (:: Bästa presenten av Ankatrin!!<3(:


Vi fick ett luftgevär att dela på !! <33 nu kan vi  skjuta hemma också <3(:

fast jag har ju en egen riktig skidskytte bössa också men (:: kul med luftgevär!<33 och till  helgen blire östersund blir lite presenter då också (:<33 Vill köpa ett par nya skor som man kan ha när det börjar bli lite kallare (:<3


Skulle vilja ha klackskor men hah gå runt med dom liksom?<3 men hejdå <3(:: ska ladda upp ngr bilder från idag lite senare (: för nu gäller det springning och sedsn marräng / stavning TÅRTAA!!<3


Ovido - Quiz & Flashcards