Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Amanda - 16 september 2010 17:21

Hejsan igen , nu ska jag börja småstäda lite typ ;P

sedan blire nog rullskidor ?:)

men innan jag ska städa så vill jag ladda upp lite på vad jag vill ha ,när vi åker till Ävik nästa helg ;P

 

Det härah nagelacket (:

               Japp dom här sakerna men jag kmr nog bara få en sak av allt det här!:(

Men lösnaglarna vill jag inte ha så mkt fast mina andra lösnaglar är tyyp helt körda från sommarlovet ;P så behöver nog nya ;P ...

skorna vill jag absolut ha ! elr aa jag vill HA ALLT LIKA MKT!!! i det härah inlägget <3

Av Amanda - 16 september 2010 16:36

Japp imorn ska jagvara med Smilla  och hon ska sova över (: <3

på lör ska johanna ha ett kalas så det blir Tårta på Lördag , johanna och hennes kompisar har en egen tårta och jag matilda och Smilla en egen , men vet inte om  Evelina skulle komma ? får väl ringa henne sedan <3


Och igår så köpte min faster Baseboll jackan åt mig <3  / H tröjjan <3

kmr säkert till Lastbils träffen , men då har väl alla redan köpt ( inte för att det gör ngt(: ) Jag tog blå och vit med Ett rött H!<3


  

Men hejdååå <3


Ovido - Quiz & Flashcards