Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Dissar fotbollen idag igen ;(

Av Amanda - 23 september 2010 16:59

Imorn är jag ledig från skolan ´Jippie(:´

Och idag Dissar jag fotbollen igen ;( ..

Men jag måste packa ner för allt till Helgen ! blir moffa imorn därför är jag ledig , Lägret börjar på lördag men asså det börjar vid 9 ngn gång och jag orkar verkligen inte kliva upp vid fyra för att stressa och byta om för att man ska åka från lungsjön till någonstans utanför ö-vik ? så därför åker jag till moffa + att imorn bliree shopping ! (: nya skor kanske (:


Igår vareh skoljoggen ! kom 4 av alla ;O och först av tjejerna men Tiden SÖÖG!!

typ .. 35 min och 12 s ? .. inge brah  hade verkligen kunnat klara bättre (:

Men ska väl ta och gå upp för att börja packa dårah ! hejdå ! 

Det ändå som är dåligt med att jag är ledig imorn är att alla kmr ha så tråkigt utan mig där !(: Neeh skojja !!! (: Men puusssss och kraaamar! Hejdåå


 
 
Mathilda Andersson (:

Mathilda Andersson (:

23 september 2010 17:15

Får jag bara komentera en liten sak, jag tycker din blogg är tråkig eftersom du bara har bilder på ALLA kläder du vill ha, det börjar bli typ tjatigt, men annars älskar jag typ den! ;D

http://KLÄDER, BARA KLÄDER -.-''

Amanda

23 september 2010 17:17

okey , men det är väl min blogg? .. Asså vill du veta vrf ? för att om inte jag laddar upp på vad jag vill ha , så kallar ni mig för härmis om ni hunnit köpt det innan ,Sorry (:

Men tack! (:: Den kommer nog bli bättre maybe (::

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards