Amandiis Blogg !

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda - 16 december 2010 21:32

Hejjsan! / ni minns förut då jag sa Knäck är gott bara det inte är nötter i?´

(a) Men ,misslyckad knäck är värre -.- ...

Mamma hade köpt något fel så det blev typ inte ´Söt smak´ utan mer typ mörkchoklad¨s smak  ..  

Men ajah , pepparkakorna blev inte av blir nog det på måndag istl .. ;)

För imorn blir det ingen bloggning , då blir det packning! /;

Shopping och Skidtävlingar (; Kan en helg bli bättre? ( om man kunnat vara med en kompis då )

 

Men ajah , ska gå nu hejjdå!  Wish me luck!

/kramizzar amandiiss

Av Amanda - 16 december 2010 16:44

Cha cha bloggen!  

 

Skolan idag var ju rätt så  rolig! Fast smilla var ju inte där ETT STORT MINUS!

annars så skulle nog dagen få en 6/10 hihi ♥

För det var ju rätt så drygt på slutet ( och rasterna var väl sådär ;)

 

Men vi hade Julbord idag på skolan Mömsigt!

Oxxå hade vi Engelska haah , vi slapp översätta texten ! (Y)

Så det var bra att jag  sa shhh ! åt matilda och Amelie ;)

 

Ajah! , nu ska jag baka lite knäck och kanske ´Vita pepparkakor´någonsin smakat det?

Jättegott faktiskt!  

Men jag ska jue , oxå ut och åka skidor! ,bilder såklart  om det inte blir för mörkt för blixten (elr är )

 

Men till Jul kommer inte Enya   

fast vi kommer ju ändå inte vara hemma på julafton så kan ju inte fira julafton  med dom ändå ... (; Men skulle varit kul att vara "

 

Men ska gå nu puss&hej ! something smell ?

hah / kramizzar amandiiss

Av Amanda - 15 december 2010 21:43

Träning , träning & träning ......

 

Skrev om rubriken heh ,♥

 

Men skolan idag var ju rätt så rolig ,hade typ konditions träning på gympan . ;)

 

Typ  sit ups , 90 grader och hitlers hund och plankan osv ..

Men ajah , oxå hade vi ju provet på havet  och världsdelar ! 12/12 ! Yej! ♥

Men ajah ,idag har jag gjort ¨lite knäck ´ Så gott! fast inga nötter ! ska göra mer imorn för vi hann inte göra hela smeten för att vi skulle ut med jultidningar också åkte vi typ skidor efter det ;) 5 km

P.s en perfekt julklapp! , en hel burk KNÄCK ! ♥ (skojja lite ^^ Ne , allvarlig! ;)

 

9 dagar kvar till jul! Imorn är det bara en långdag och sen är det fredag och det går snabbt , & helgen går ju säkert asfort! eftersom vi ska till ö-vik med tävlingar och julshopping ;)

Och sedan ska man typ bara ^^Leka^^ på skolan tills lovet och då kmr ENYA! ;)

Sedan jul! ♥´

Längtar tills man julpyntar granen! / då blir det kort! oxxå när vi satte upp alla grejjer då men ! ,   

Men nu måste jag  verkligen träna på läxan innan jag blir för trött och bara blir sur på mamma om jag säger fel .... (so me .. )

Men kanske tar kort imorn då vi åker skidor! ;)

 

Men hejjdåå! / kramizzaaar amandiisss 

 

Av Amanda - 14 december 2010 16:55

Hejsan,   

 

Idag på skolan var det rätt så kul . fast var lite drygt ibland .. =)

Men sista rasten var ju helt klart roliigast ♥

 

Och nyss ätit , och nu luktar det kanelbullar , Hmm .....?

Ska nog gå upp och kolla vad dom håller på med .. ;)

Men jag måste träna på gloserna (omprov hihi , hade inte äns kollat på pappret hihi , FÖRSTA GÅNGEN  jag får omprov :S .. Elr ja , då jag varit sjuk & så  men   

 

Och jag vill ta kort ! /: ^^ Ngn^^ hade kommenterat alltid samma bilder /; Och ja , jag har inte tagit ngr nya kort på länge ;S  Så det är därför ... (; ♥

 

Någon som har tips för julklappar ? (åt vänner (;) '

Men ska gå nu hejjdåå/kramizzar amandiiss

 

Av Amanda - 13 december 2010 18:53

Heyy , (;

Ni har väl märkt att jag inte skriver min outfit på  länge ? tkr det börjar bli lite drygt hihi ♥

Men kommer nog skriva det ngr gånger .. ;)

 

Och glömde berätta i mitt förra inlägg   ...

 

Lucia! , ;) Idag var det lucia satt i kyrkan och kollade på lucian och tärnorna och dom mindre , ;) som var lite av varje ;p

 

Och ja , det var väl lite ´mysigt cdå´^^

fast var kallt i kyrkan brr ....

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva , att jag ätit?

njae ...

Ajah , men jag kan skriva om rubriken , som lyder många headers , ;)

Jaru! , jag har många headers ,! så blir det när en helg är tråkig då gör man många headers....

tlx ^^ dom här?^^ ..   (längtar till helgen! och kmr såklart mkt bilder sen tävlingen men blir nog inga bra för mamma ir pappa måste nog ta dom hihi ,  

   

    

   

 

Ja, typ dom .. ;)

Men nu börjar det bli för mkt header bilder så ska gå och göra någon nytta istl för att sitta vid datorn .. ;P

KramizzAR/amandiisss  

Av Amanda - 13 december 2010 15:20

Hejj ,!  Rubriken  säger ju en del?^^

Som sagt 11 Dagar kvar till Julafton ! (:

Och nu kollar jag på ngr bloggar  {;

Men kommentera vad ni tycker om min nya header! ♥

 

Idag:

Skolan idag var väl sådär ´som vanligt ´

Men vi hade glosförhör och gissa!? jag hade i  nte äns kollat på pappret!  men jag klarade nog ngr iaf , tror jag ...... ;)

& ja, vintern är lite jobbig för typ alla mina helger är úpptagna¨´för skidor /; (;  Hade velat vara med Zmillis! men det går nog inte kanske på fredag , men då kanske vi ska åka till morfar så man inte behöver kliva upp så tidigt på lördan , (skidtävling i ö-vik   

 

Lördag , skidtävling (ö-vik - Klassiskt för er som inte vet vad klassiskt är ; Det är som att gå stavgång fast man glider och så .. (svårt o förklara)

+ att köpa julklappar på stan efter tävlingen! ;)

 

Söndag: Skate  (; Som att åka skridskor fast med skidor  & på snön hihi ♥

Skate är ju heltklart roligast !   

 

Men ni ska få bild på min ´förra header (hade den igår en stund ;P

 

 

  Hmm..... ♥    

Gamla headern ;) 

 

Men ska gå upp o äta vi hörs! /Kramizzar amandiiss 

 

 

Av Amanda - 12 december 2010 22:01

Hejj"! Ny header här! ;)

Hade en rosa förut men vet inte om ni sett den?^^

ni ska få en bild på den , den jag har nu var egentligen i sepia färg men hittar inte den -.- ...

 

Men hoppas ni gillar den här?

Men jag kanske byter till den rosa närsomhelst ;P

  Och ja, nu ska jag gå och lägga mig imorn skola , helgerna gå så snabbt!

Och inget julgjort den här helgen hlr ! , måste bli nästa helg isf!

Men imorn berättar jag om lucian o så för nu ska jag gå o lägga mig ;P

 

Godnatt sweetyys! /kramizzar amandiissssssss

Av Amanda - 12 december 2010 16:13

Hejj, just nu kollar jag på film typ nyss ätit och delat ut jultidningar,

 

Men jag har typ blivit sjuk ígen, skulle kanske inte åkt skidor ifredags ...

Men nu ska pappa anmäla oss till en skidtävling nästa helg lördag-söndag (:

Men ska gå nu ! ;)

kmr en ny header snart kramizzar amandiiss ♥

Ovido - Quiz & Flashcards