Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Amanda - 3 december 2010 21:05

Heyy , ;)


Nu sitter jag , lollan , Emmy , Stina , Samuel & Linus o kollar på IDOL!

Och just nu sjunger Minnah When i takes over elr ngt sådant, ...


Oxxå har jag gjort milkshake! Gott!(;



Mjölk , Banan, Obooy! '

Fast vi hade ingen glass .. ;( Men blev gott ändå ;p

Men nu ska jag fortsätta kolla på idol ,   (Hostar så mkt!! Ussssshhh! )


Men kramizzzaeerrrrrrrrrrrrrrr ,/ Amandiisss





Av Amanda - 3 december 2010 13:11

Hejj!, ;)


Nu sitter jag här vid Louice´s dator   


Och idag ska vi ha två pass , ett redan klaart , Nu ska vi ha andra passet = Bad (;

Som vi hade igår oxxå , Men igår då vi badade så skulle jag o Louice , pröva att ha Bad shortsen vid foten  när vi simma , och det ´´gick väl sådär´´ 

Vi tappade dom och dom sjönk  haha , ;P Men Linus fick dyka och ta upp dom   

(vi hade ju bikini byxer under såklart!


Och sedan  då vi hade badat färdigt o bytt om så skulle vi gåoch köpa godis, till våran filmkväll som vi hade igår ;)

(vi var ju typ ngr mil bort ifrån där vi bodde så vi åkte med buss)

Och då satt alla i bussen och väntade på oss ...

Då  så skyndade vi oss , och på ica , så sa Emmy att hon skulle säga till dom i bussen att vi snart var klar , (Ngrminuter senare)

Emmy - Till oss :BUSSEN ÄR BORTAAA! 

Och jag började tok skratta ! hahah  , vi trodde dom hade åkt ifrån oss ..... Så då började vi ringa och grejja på , och sedan kom dom tbx =) Och då hade vi stått där i kylan - 25 Och blött hår -.- (Stenfruset!)

Och idag så är det -22 så det blir inget Skidpass idag hlr ....


Och nu ska jag berätta om i onsdags!


När vi åkt med bussen hit till Bruksvallarna så kollade vi på ngr filmer ! 17 again och ngn till =) Och jaag och lollan skrattade åt ngt (kommer typ inte ihåg vad hii (; Roollliiiiigt ;D


Kramizzar amandiis

Ovido - Quiz & Flashcards