Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Amanda - 8 december 2010 17:08

Hejj , imorn är det skola för mig (Y)

Måste jobba ikapp lite då , o juste läxan måste jag göra oxxå -.-

Nu ska jag blogga och tror inte jag ska kolla igenom ngr bloggar ´orkar inte har typ gjort det hela dagen o ngr bloggar typ alltid , men ska gå ion på lollans å kolla, ;)

Och enya kanske  (;

 

En liten bild ska ni få oxxå . ,)

Kanske en bjudar bild .. ;O

kollade nyss på titanic! ´´sorglig .

`` Lollans ord tragiskt (stavning )

 

And my night be detstroyd , and i don't wanna hide anymore..

 

Ska göra en sångtext i varje inlägg ,(en låt som jag lyssnat på elr en som jag fatsnat på under dagen ;)

Sitter och lyssnar på Jason derulo - Ridi´n solo ...

Oxxå har jag kollat på fillmen , A christmas carol! rätt så bra .. ;)

Den boken läser karin för oss typ varenda morgon nu ... ;)

Men ska träna på läxan nu

´

-Bruksvallarna    

hejjdå! / Kramizzar amandiiss

Av Amanda - 8 december 2010 09:17

Hejj , nu har jag kollat på JULKALENDERN! ;=

och ska nu äta upp nr , 8 (;

Och idag är det bara 16!,julen närmar sig! ♥

 

Men idag är jag inte på skolan hlr . . . . . .

Men imorn , ska jag! fast jag har inte tränat på läxanc-.-

Svar på tal . . . . . ,

 

fan vilka fula bilder.. du suger att göra om...
bbbaajsss


e eller assÅ du kan inte göra om bilder.fördusugerpådet::_:DDDDDDDDDD :sssssssssssofta du skrev::: hon älskar mannagrynsgröt och stygg text dålig redigering hrhe


Svar; Vadå som att du är bättre?;ss

Får jag inte skriva mannagryns gröt? (du fattar ju ändå inte ,jag gör ju inte bara för att det rimmar ´´hon gillar ju mannagrynsgröt?, ;)(om hon inte ändrat sig sen i somras hah,

 

00000000 ,u are.....

 

Men ajah, nu ska jag inte bli argare -. - , för nu ska  jag tända upp i en brasa ,(i pannan , )

så det blir lite värme  ,sedn ska jag sovaa, (:

 

 

Hope nobody (tog illa upp för det där uppe . . . . . .

Men hejdå ,(,

 

Kramizzar amandisss ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards