Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Amanda - 10 december 2010 20:30

Heyy, bloggen! , (längesen jag skrev det ;P

 

Nu är vi klar med jultidningarna här i lungsjön , myrdalen kvar ,     

 

Nu sitter vi och kollar på Lost med lite ´Fredagsmys ´´   

 

Men hejjdåå / kramizzar amandiss   

Av Amanda - 10 december 2010 15:56

Hejj! , idag är det exakt 14 dagar kvar till jul!♥  

Och imorn är det lucia! , och då ska det typ vara ngt julbord här i lungsjön på affären (ingen affär nu )

^^ Elr gamla skolan^^

Och då vet jag inte riktigt vem som ska vara lucia   + att vi har typ inte tränat på Alla julsånger som vi ska sjunga ^^vet inte äns vad vi ska sjunga^^

Vilken koll jag har (Y)  Så vi kmr nog få stå med papper   

Men idag har jag åkt skidor , blev typ 1 mil elr 8 km  ;)

Duktig jag är . ;)

Men ajah , vi ska ut med ngr jultidningar nu oxxå , och nu sjunger johanna Julen är här blalalalalal ..

o lyser frid på jorden glädjen ä stor i ett barns klara ögon bor den ........... Outfit för idag & igår - Blommig puffärm , kort korta över , och lappbyxor ! ;)

 

Men ska gå nu hejjdå! /kramizzar  amandiiss

Ovido - Quiz & Flashcards