Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Amanda - 9 december 2010 21:30

Hejj, idag känner jag mig ovanligt glad ! ;)

Väldigt rolig dag! ;)    Love it!♥ 

Gammal -outfit bild , ;)   

(;;       

Psuk , bilf sen i somras ;P+

       

  

Nyss duschat ,efter träning & pratat lite med smilla på tel , ;)

På träningen så åkte jag bara  ´slow motion åkning hihi , kmr typ inte på vad man kallar det ..   

Men jag kunde inte vara med smilla i helgen -.--.-.-.-.-.- för vi skulle åka skidor och typ vara lucior på ett julbord i helgen ´kul kul ´tjänade typ 200 $ på det förra året (för att vara tärna paulaJ var lucia , undra vem som ska vara lucia i år   

Ni ska få en bild idag oxxå , (;

Imorn fredag! / skönt att få sovs lite .. fast har ju typ soveh hela veckan men gick ju upp för att kolla på julkalendern ;)

Till paula , om du ser det här!

Don't do it! ♥

Men nu har jag lagt in bilder , så nu ska jag gå o lägga mig "! I'm only wanna break break break , youre héart (dagens tänkar låt typ , och en phineas& pherb låt hehb, ;P Men glömde texten menv Godnatt ! Sweet dreams"

  /kramizzar amandiissss! ♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards