Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Amanda - 6 december 2010 21:56

Cuese here i am , whit just one wish  , i hope it will come true ....

Har typ fastnat på den här låten idag , och Take it easy , Take it easy , youre a man of gold ..

 

hehe, men nu ska jag läsa ´´Om jag kunde drömma´´

Och det blir nog ingen skola för mig imorn;`^^Synd för vill ju träffa zmillis! ^^ ♥♥♥

 

Men godnatt! /kramizzar amandiissszz

 

Av Amanda - 6 december 2010 21:56

Cuese here i am , whit just one whis  , i hope it will come true ....

Har typ fastnat på den här låten idag , och Take it easy , Take it easy , youre a man of gold ..

 

hehe, men nu ska jag läsa ´´Om jag kunde drömma´´

Och det blir nog ingen skola för mig imorn;`^^Synd för vill ju träffa zmillis! ^^ ♥♥♥

Men ska nog pröva städa lite smått , men då ligger jag nog däckad till kvällen --->   

Åhh! , vill åka till ÖSTERSUND & Julhandla! (som sagt - Östersund - My favvo stad" ,   älskar den där smileysen hihi ;)

 Ses imorn"

Men godnatt Sov gott!  /kramizzar amandiissszz

 

Av Amanda - 6 december 2010 19:13

Hejj , idag var jag inte på skolan , så suttit hemma och kollar på tv, &Lasse &majas detektivbyrå ..oxxå har jag suttit vid datorn och försökt göra gin header åt Enya , ni ska få bilder på det, jag gjorde en men jag gjorde på en sida (inte piknik )

som blev en jättebra header vad jag tkr  , men den sparades inte   , så nu har jag gjort en ny och får hoppas på att hon gillar den elr så gör jag en ny !   

Men ´jag vill gå ut o fota -  men orkar typ inte gå ....

för jag jag har typ bara gamla tråkiga bilder  ;P

,men nu ska ni få bilderna som jsg gjort om ;)

 

Den här gjorde jag bara för kul ♥ 

Den här tänkte kag som header , men käns som så lite heh, ;) 

På den svart - vita bilden står det Snygg&Söt 

Hon älskar mannagrynsgröt heh! , ;)

 

Nemen nu ska jag gå upp , ! och kolla på julkalendern troh , jag fast såg den imorse oxxå då men .. ;) 

 

Men hejjdåå! /kramizzar amandiss  

 

 

Av Amanda - 6 december 2010 10:48

Hejj! , & Godmorgon

 

Idag är jag sjuk ,elr var ju det igår oxxå  men ,   

Så blev ingen skola för mig idag , blir nog inte det imorn hlr , feber på 39 -.- !

Men nu har jag tid att ladda upp alla mina bilder ,  ´

Och vet ni vad jag märkte nu !? , Jag hade råkat haft på min krustång sen i onsdag?! elr om johanna andvänt den och glömt ....

  

Och nu är det bara 18 dagar kvar till JUL!   

kmr nog gå snabbt! , ,)

 

Och idag på Julkalendern så ,hade dom jue , en gäst och den fick ingen mat heh , sedan så beställde dom pizza o då kom grisen & åt upp pizzan  sedan var det typ inte så mkt mer .. ;)

Men nu börjar det här inlägget få för mkt text ..  

 

Kort på slalom backen i funäsdsalen , (tog genom rutan + att vi åkte ju så blev inte så braa! , ,)   

Lollan , ) 

I bussen =)  

 

När vi åkte pulka hah , ;)    

Vi som sitter vid trappan =)   

Samuels Ipod ;) 

Hehe, ,))      

Det var typ alla bilder .. ,) 

Men nu har jag inget att göra så nu ska jag spela sims! ;) Hejjdåå"

/Kramizzar amandisszzzz  

 

Ovido - Quiz & Flashcards