Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Amanda - 4 december 2010 14:57

Heyy , nu sitter jag, Lollan ,Emmy  och kollar på Datorn ,

( och jag hostar snart ihjäl mig ,     

 Och nu skippar jag sista passet -.- För är ´´typ sjuk´´    

I natt mådde jag illa -.- ,och då måde bättre på toan så satte mig iett hörn tills jag mådde bättre , höll på att somna där   

och nu   
och nu har lollan en säkerhetsnål i örat, -hon har tappat sitt örhänge ,hon hittade en säkerhetsnål som hon andv , som örhänge så det inte skulle växa igen ,  


och nyss kollade vi på mina gamla kommentarer haha         t   

Ngr var lite ´´ Knäppa ,! (; TRÖTT! Sov typ bara 5 h inatt !

kolla , på alla kommentarer så kanske ni fattar! ;PKolla alla mina kommentareer!

och nu hitta lollan min tånagel , som jag tappade i förrgår (min blå nagel lossna ! ;P ) Jag hade lagt den breve sängen o sen var borta,

och sen tappade jag min tand  , när jag åt kola ,



Igår så kom Johan in ´´ i våran stuga och Frågade efter mat , och drack ur Emmys Milkshake , och sen drack han min gamla o kolsyrade varma hallonsoda ,sen drack han joice (stavning )

Sen blandDE h  han juice , milkshake , och julmust och seen spottade han sitt tugummi i det ..   


Sen  spydde han en stor spyyhöög!        (Y)

Me vi tror det är oboy o vatten   

Ojuste! / Vi måste komma ihåg julkalendern idag! (sett alla men )   

  

every night in my dreams i see you i feel  you ........

  

Oxxå jag o lollan bastat idag!   


Men hejjdååå o Kramizzar amandiiisssssss           

 




Ovido - Quiz & Flashcards