Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Sjuk på Julafton ..... Wii! <3333

Av Amanda - 26 december 2010 10:38

Hejj , jag har blivit sjuk blev det på Julaftons kvällen sitter här i feber och ont i halsen ...

Och jag som vill vara med ENYA!

Men dom ska äta julbord med oss idag (Y)

Men jag kommer nog bara ligga o sova -.-

 

Men nu ska jag berätta vad jag fick (:

 

1:Wii!<3 (för hela familjen såklart! (;

2: Kofta (rosa och ett vitt-grå linne (;

3:Smink rouge , mascara och en kajal (:

4:En pyjamas kommer bild på den senare då jag är frisk och orkar lägga upp (samt alla bilder)

5: Morgon rock as mysig!

6 : En kalender med ^^Killar^^ från jultidningarna som jag beställt såg att Mathilda fick en likadan (elr kanske inte men jag har oxå dom killarna som hon skrev )

7: En halsduk när man åker skidor ;)

8:Pengar till SYSTEM!

System here i come!

9Neccesär (stavning) ....

10:Lösnaglar (;

11: Hårfön

12: Hello kitty tvål Av Enya penya <3333♥ 

13: Stav mixer! Nu jäklar blir det milkashakes och Smothies!

Japp det var nog allt (:

Men som sagt jag lägger in bilderna då jag är frisk & sorry för ¨dålig uppdatering men jag har inte orkat ..

 

Julafton var faktiskt lite spännande på morgonen vi skulle åka till Inga-Lena och Lasse och kussarna .... Utanför östersund (: 

Vi var typ nästan i hammerdal  och då gick typ något sönder på bilen och vi skulle aldrig tagit oss till Husås då ..

Så vi fick vända om, och det blev kallare och kallare i bilen för det var fläktremmen som hade gått sönder så bilen kunde stanna närsomhelt och - 30  ute? ....

Men då när det var 100 m kvar till vårat hus började typ alla lampor i bilen att blinka så pappa gasade i full fart uppför backen så vi skulle kunna komma upp till vårt hus (;

Så vi han precis hem ♥

Rätt så misslyckad julaftons morgon .. (:

Och sen fick dom komma till oss vi spelade wii , såg på kalleanka öppnade presenterna fikade , drack glögg   

Och sedan åkte dom hem, och då blev jag trött så somnade på soffan medans dom andra spelade wii ..

Och nu har jag 39 i feber;(

Och igår missade jag en asrolig sak ! -.-

Dom tolkade med snowboarden efter pappas nya skoter (:

Men ajah , nu ska jag gå upp och äta ffukost och ta en  alvedon ..

Julkramizzar / amandiisss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards