Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Kusinerna idaag! ♥

Av Amanda - 19 februari 2011 17:09

Idag har jag verkligen haft en super rolig dag , med Kusinerna i Stugun :D

Har typ inte träffat dom på as länge !

andra gången på 3 år?! elr så är det två .. :)

Vi måste verkligen träffas oftare tyck jah ♥

Först så var vi ju och hälsade på Morbror , sabina, Nike, Lea & Sebbe :D Vi spelade lite fotbolls spel sedan så gick vi ut  ;)

Super roligt :D (srry men inga bilder från Sebbe& dom andra .. (Sebbe 1 år yngreän mig) ..

 

Efter det så åkte vi Till , min andra morbror , Joy (vet inte hennes namn hon kommer från thailand iaf)

& Boanita (3-4 månader gammal )

Där fikade vi ,  Tårta , mööms vad god den var! ♥

Och semla :P

Massa bilder , därfrån då vi höll på med Boanitá ♥

som jag ska lägga upp , även massa från bilturen .... :D

 

Och ja, nu är jag hemma & nu ska jag träna lite efter maten , :)

 

Sorry, att jag inte har bloggat men jag har  faktiskt inte kunnat för vårat internet funkar bara iblandf , och när det funkar så slutar den typ varje kvart ,och då måste man gå upp för att trycka på en knapp-.-  .. :)

Men igår så tränade jag och jag städade mitt RUM! duktig jag är . ;) men ibland kan det faktiskt vara kul att städa? och sedan åt jag äppelpaj , Underbart :)  som jag förtjänade!..

och sen liten film , och ostkrokar :) (tjockis jag är ..:) )

men nu ngr bilder ..

 

Ett rådjur som vi såg på vägen hem :)   

Boatnitá & mammsen , Gullig hon är, :)♥♥   

Supergo tårta ;D  

Jag idag , ;)  

Facelook, (bortse från munnen ... !    

Jag & min lilla gölleplutt johanna .. ♥ 

Boanitá :)    

Boanitá och jag , ♥♥

Men nu ska jag gå upp och äta taco paj! mums! (man känner faktiskt inte taco smaken .. ;) Good!

Kraamar!!  

 

 

 
 
Ingen bild

Jenny

22 februari 2011 21:33

Hejsan!
Hittade din blogg via facebook :)
Jag är din mammas kusin från Pajala. Skoj att se foton på er. Så himla länge sen jag sett er. Johanna var bara en liten bebis och du och Matilda var inte många år då :)
Ha de fint! :)

Amanda

23 februari 2011 17:11

Hej! :)
hah, okejj :D
Desamma!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards