Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Amanda - 14 februari 2011 16:20

Idag är det Alla Hjärtans dag! ( Valentine DAY!)

 

Men för mig så känns det nästan som en vanlig dag? ^^

Och ja , idag har det varit som en vanlig dag ungefär, :D

Fast mycket KALLT usch , går ju nästan inte att göra nånting då ..

Såna här dagar längtar man till Sommarn ♥

 

I lördags så provade jag massa sommar kläder , Det är typ 'n´ästan det bästa med sommaren  man kan ha på sig mycket snyggare och mer än vad man kan ha på vintern !

/ Jag har typ bara Sommar kläder inga vinterkläder 'direkt '

Jag kanske ska fota på ngr sommar outfit bara för skojj . :D

 

Ojuste snart kommer mina kläder från H&M! ♥

Till veckan ngn gång, elr slutet på februari så ganska länge är det väl kvar men .. ;)

 

Det här inlägget kommer bli långt om jag ska skriva allt jag har att berätta .. men jag ska spara lite till senare så jag har ngt att skriva om  då .. :)

Så Pussar & Kramar från mig :D

 

Och ett STORT Grattis Till Louice / Lollan idag!! ♥

Tycks om nya headern? ( lite liten förv hela bilden men ajah .. :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards