Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Amanda - 6 februari 2011 16:55

Tja bloggen :D ..

 

Nu har jag gjort en nny headern :D

Tycks?^^/

 

Men senast mitt förra inlägg så har jag fotat lite :)

och gjort en header, ☻

Bilder imorn ...!

Men nu ska jag gå upp och göra oboy med grädde! <3 Drack det till frukost oxå / Supergott!

 

Så Kraamar av mig! Ses sen (;

Av Amanda - 6 februari 2011 14:27

Hejj, bloggen!

 

Idag har jag åkt skidor , 15 km , känner att jag inte är helt återställd men ah ,jag åkte lite ändå:D

Men idag hade jag  velat vare i slalombacken och åkt snowboard med Amelie & Evann, :)

Men pappa är sjuk och jag är halv sjuk så ....-.-

 

För vill verkligen åka snowboard med dom ngn gång I år, :D

och nu ska jag gå ut och skjuta lite enkelt eftersom jag inte kommer kunna åka på träningen ikv, :) Ska ta lite kort då vi skjuter (niice) ♥

Men aJAH, hare braa!

Kraam♥ Förresten vad tkr ni  om headern ? (gammal bildpå BFE  , måste skaffa ny, :D

fast ska göra nu tror , jag , :)

Ovido - Quiz & Flashcards