Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Amanda - 2 februari 2011 17:51

Hejj, mina läsare!♥ (Y)

 

Idag hade vi längdskidor! (Y)

på gympan , :D Askul! , ;P

Jag & Matilda körde 2 varv = 5km ungefär , men vi körde oxå lite med Evann&amelie & ngr andra , ;D

 

Men , det var ngt askonstigt då vi skulle byta om ? Och på morgonen , typ 7 st var sjuka , man kan ju undra vrf?^^ (skidor)

 

men det knäppaste var ju då vi skulle byta om, jag var på toan sedan så hörde jag asmånga utanför , så jag skyndade mig då när jag ko mut så var det typ fullproppat, med både killar & tjejer  killarna skulle typ dra in amelie i ett rum ,

Amelie - Nee,

Abbe- jo gåå in ! 

Jag - Jo, vi går in 

abbe-aa , gör de (elr ngt sånt 

jag - men vad är det för ngt? 

Amelie- dom kommer stänga in dig! 

Sen så gick jag och amelie , men sedan så var det typ bara jag som såg vad det var för ngt ... 

En full gubbe! som låg på bänken och sov?! 

och i killarnas omklädnings rum ^^ Ojj, ojj , hur knäpp får man va? 

 

MEn aja sedan , så var vi nere på skolan , då var det so, sedan skulle man åka hem / enkel dag & rolig!   

men nu ska jag gp jag kanske skriver mer sedan .. ♥

Pössar! (;

Ovido - Quiz & Flashcards