Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Amanda - 4 februari 2011 21:06

Hejj, bloggen ! / sorry att jag inte bloggat men jag har inte tid  ibland, och igår så tävlade jag så hann inte då hlr , Kom 1 orkar inte skriva mer om det :D

 

Idag så har jag varit med bästa Amelie & Evelina! ♥ /BFE !♥

Oj, oj ,vad vi har haft det skrattigt! 

inte änns en enda tyst sekund! Typ alltid skratt,

 ♥♥♥

Men vi var hos evann, sedan så åkte vi till Slalombacken ! ♥

Evann& Amelie körde snowboard  men jag körde på vanliga skidor jah , :D för jag är så dålig på snowboard och ramlar typ bara ;P

Evann & Amelie är suuperduuper braa på snowboard ! (Y)

 

Super rolig dag iaf! Och det kommer vi göra om!

Men nu ska jag plugga in lite regler inför tävlingen imorn , kanske fika ngt ^^? för johanna har ont i magen & magsjukan går ju liksom så om man skippar att äta nu, så 'om' hon har magsjukan & om hon smittar mig så jhar jag inte så mkt att spy upp ,....

Usch gillar verkligen inte magsjukan det värsta som finns! .-.-

 

Bästa dagen ! / Amandaaa ♥

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards