Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Amanda - 5 februari 2011 16:39

Hejjm, bloggen!

 

Idag börjar melodifestivalen 2011! Vem ska vinna melodifestivale 2011 tror ni? Börjar kl 8 ikv!   

 

Så det var kanske mitt sista inlägg för idag ! ;(

Men ska gå upp nu så vi hörs kanske senare , Kraam!♥

Av Amanda - 5 februari 2011 09:45

Hejj bloggen igen :D nu ska ni få ett snabbt inlägg  me mycket Bilderr! men ska spara lite bilder till ngt annat inlägg  ;D

                  

ajah , det var ngr bilder men nu ska jag bara kolla på film ,och lata mig  ...♥

>Men vi  ses senare bloggen  ;D 

Av Amanda - 5 februari 2011 08:37

 Hejjsan bloggen! :)

Förlåt att jag inte har ngr bilder men jag har inte orkat  lägga in allt,men jag kan nog göra det nu , :)

 

Och idag blev det ingen tävling för mig .. ;(

Så är nog redan ute från Kalle Anka men , det var jag ju förrut oxå men jag hade ju 'kanske haft en chans  idag men ..♥

Johanna spydde igår ;( Och jag är rädd om hon smittat mig , för jag vill inte få as ont i magen där och sedan spy där oxå ... Såjag är hemma :)Men vill åka till slalom backen ,men får inte ( elr ja samma orsak som med tävlingen .. ;D ;(

Men jag ska gå ut och fota lite nu , så kan jag lägga upp dom i mitt nästa inlägg så kan ni får alla andra bilder då oxå ♥

Så vi

hörs om ett tag! :)


Ovido - Quiz & Flashcards