Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

£££$$€€£££@@@@@@##########¤¤¤¤%%%%%%%{{[[]]]]££$€$€€$£$€$

Av Amanda - 9 februari 2011 19:00

GAHH!! Jag är så ARG just nu ! .-.-

Igår så sa pappa att haN kunde skjutsa mig ner till slalom backen idag ! För jag skulle åka snowboard  me BFE ♥

Amelie & Evann ,men nu då han kom hem halv sju typ så sa han att jag kunde åka dit på fredag ist?^^

För han sa att jag ända bara skulle hinna vara där i en timme ?!! 

!!

 

Men ajah m nu ska jag skriva om ngt annat ..  :)

Tex, vrf jag inte bloggat på ngr dar, för jag har helt enkelt inte hunnit .. ;(

och nu ska jag lägga in lite bilder :)

     

Min SUPERGODA varma choklad med mycket grädde! Mums! (i lördags .)       

Jaja, det var lite bilder och nu ska jag kolla på lite bloggar och göra läxorna! .-.- 

Så hejjdåå! 

Det kanske blir ett kvälls inlägg!  Kraam♥ 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards