Amandiis Blogg !

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda - 15 oktober 2011 21:52

  

Av Amanda - 15 oktober 2011 19:02

Hejsaan , min söta bloggläsare .. ;)   


Nu sitter jag och kollar på Björnbröder    , med Moa & Johanna med en liten kladdkakebit ♥ 



ÄLSKAR att kolla på gamla filmer osm man kollade på då man var ''liten'' ♥ ,man bli så * =()=0+ ^^ 


   Bloggar senare :) 

Av Amanda - 15 oktober 2011 16:15

Heejsan ,  jag har nyss komme hem från amelie  för ngn stund sedan   ! ;) nu ska jag skriva om vad vi gjort !  


Igår efter skolan så följde jag me  Amelie  hem , och där satt vi vid datoron och höll  på .. ♥ hihi   

Sedan  åkte vi ner på byn ,  o flummade runt tills UG öppnade  , och ja där var vi själva fast sedan så kom ju en massa .. Och då gjorde vi Chokladbolls smet :P  Och var så himlaa flummiga & skrattiga :D ♥ smeten var ju suupergood .♥^^

Gryymt kul ! ♥


Sedan kom ju pappa , så då åkte jag o hämtade en massa saker , och sedan sovde jag över hos amelie  ♥ Och där kollade vi på ngr filmer   o myystee ! och sedanvar  vi  ute på studsmattan  och hoppade :) ♥


Såhär , skrattigt och roligt ha jag inte haft på länge  . .. ♥ Nu ngr bilder ;)


    Smeten & jag ...      Fyfan .. :D Få nå skratt daam p då jag sen bilden ..          Amelie& Arrack ♥

 

Haha , finns mktr fler bilder men , orka inte lgga upp dom + att har dom inte ;) men suuperroligt hade vi iaf , ♥ ...

Men nu ska jag ta å göra ngt  , med moa & johanna  :)

Av Amanda - 15 oktober 2011 15:30

Hej allihopa! , jao nu har jag börjat blogga här igen vilket som gillas starkt ! 


nu har jag jäävulst tråkigt , så jag ska vara med Johanna & Moa ♥ 


Vi ska väl göra ngt kul ,antar jag :PSå vi hörs sedan  ! :)

Och ja , jag bloggar mer strax! , om vad jag gjort och så  ;)


    P.S Tycks om headern ? .. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards