Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Amanda - 29 oktober 2011 21:02

 

Saknar min underbaraste Enya ♥

Av Amanda - 29 oktober 2011 20:24

heejsan ,alla'' :)


idag har jag  haft en 'härlig dag ! (Y) ♥


var ju ute å cyklade på morgonen 9 tro jah :P *morgon pigg  ;)

sedan åt jag lite frukost , gick ut igen och gick balansgång - på ngn lina som pappa satte upp :) Försten över får en hundring .. Hehe, ^^ ♥


och jao , nu har vi myst ner oss vi soffan med dator & film .. ♥


oxå ,har jag planerat lite inför lägret till veckaan ! ♥  ~Therese   , ring mej då du ser dehär ;) ♥


 

Skidor på måndag kanske ♥

 

Tyck de va längesen vi alla tre va tsm så tyck vi ska hitt på något straax! ;)♥

   

...Matildaas långa hår .. :D

Och nåra bilder från förra årets läger :D ♥♥♥ Längtaa .


men ajah   , tjaråååå . ♥

Av Amanda - 29 oktober 2011 13:40

Heej , nu var det längesedan som jag bloggDE  så ska göra ett snabbt inlägg nu ;)


Imorse så  var jag ute å cyklade lite med matilda för att prova , Pulsklockorna .Som vi fick i torsdags troja ;)^^

och dom funkade perfekt . ♥


och nu ska jag göra om bloggen lite gran . (Y) Så bloggar mer sedan .


 


& såhär ser jag ut idag ^^ :) ♥

Ovido - Quiz & Flashcards