Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Amanda - 18 oktober 2011 21:02

Av Amanda - 18 oktober 2011 16:43

Nu har jag fått tillbaka mn mobil ifrån , Ö-vik ♥ Blev skickad med posten .. Eftersom att vi inte åkte dit i helgen :(

 Men nu är iaf , min mobil tibax , SÅ NU GÅRE Å SMSA IGEN ♥ ..


  Fast svart ♥

Av Amanda - 18 oktober 2011 16:03

Heej, ! Ta ingen bloggplaus , inte nu iaf för idag har jag lust att blogga   

Och idag så var vi ju på Teater i Junsele .. :P Jao , det var väl roligt ..''


Men ehm idag , så ska jag inte vara på träningen eftersom jag ä lite småförkyld, ;) Så ska vara hemma å plugga inför engelska provet ..  


men ajah , nu kmr ngn bilder på hur jag sett ut idag ;) . 

 

Ingen bild på outfit , för har bytt ;) och orkar inte hä på mig dom igen bara för att ta en bild .. ;)

Men jag hade iaf .

Vit - långärmad tröja .

Mörkblåa jeansleggings (dom som ja hade igår ;) ..



Hejdå ! ♥




Ovido - Quiz & Flashcards