Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Amanda - 24 oktober 2011 20:25

Hejsaan , nu ska jag göra ett snabbt inlägg sedan , så ska jag o matilda ta å kolla på ngn film som hon hade laddat ner ..


Så godnatt .. ♥

Av Amanda - 24 oktober 2011 18:25

Hejsaan  , var ganska längesedan som jag bloggaDE  men nu är jag här ''

men ajah 

Skolan idag .va ju rätt så naajs . ♥ fast  ha ju tappat bort båda mina nycklar till skåpet - såklart .. Så nu  måste jag köpa ett nytt lås oxå .. ;) Men det har iaf varit en skrattig & flummig dag idag .. :D

och idag så fick vi reda på hur det på gått på eng provet förra vecka ..  Fick A ♥*stoolt!*


men jag har inte så mkt att skrivaa , så lägger upp bilder istl .. ;) ♥  (Y) ?


 

 

      


 


men idag andvände jag iaf , vinterjackan .. ♥ Vilket var rätt så onödigt för det var inte så speciellt kallt idag .. :P

men nu ska jag bara skriva av mig lite .. ^^


Längtaa te helgeen ♥ Nu på fredags ska de tamejfaan gåå♥ Straax lov - Hede ♥


Och nu blev det lite konstigt  härnudå , men ajah .. Nu ska jag ta å göra ngt , ås hare braa hejdåå♥

Ovido - Quiz & Flashcards